תכנית אימונים ל Tour-TransAlp

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:שוונג

תוכנית האימונים נבנתה מול יעד שנתי אחד בלבד, להכין את הרוכבים לכושר שיא בתחרות Tour-TransAlp. תחרות זו נמשכת שבעה ימים במהלכם עוברים הרוכבים 860 ק"מ של רכיבה קשה הכוללת טיפוס מצטבר של 16,850 מטר!. המאמץ הנדרש כדי לסיים את התחרות הוא הרבה מעבר לכל מה שהרוכבים התנסו בו עד היום. כדי להתכונן לתחרות בצורה מיטבית התוכנית מיועדת בעיקר לבניית בסיס איתן של כושר אירובי ויכולת ביצוע רכיבות ממושכות ומאומצות יום אחר יום.

המכשול העיקרי של רוכבי המסטרס הוא פינוי זמן לאימונים תוך חיים בשלום עם המשפחה ומקום העבודה. לכן בשלב ראשון ישבנו יחד כדי לקבוע את היקף שעות האימון בשבוע, כדי שניתן יהיה לעמוד בו במסגרת האילוצים האחרים. נבחרה תוכנית אימונים מבוססת על רכיבה של כ- 17 שעות בשבוע.

שלב ההכנה לעונה שכלל בניית כוח בחדר כושר ורכיבות נפח, בוצע לפני הכנת התכנית ועל כן היא כללה שני שלבים בלבד. בשלב הבסיס שנמשך 12 שבועות נבנו בעיקר הכושר האירובי ומערכות האנרגיה בגוף. בשלב זה משך האימונים עולה מידי שבוע אך עצימותם נשמרת ברמת הסף האירובי. במסגרת זו משולבים גם אימונים לשיפור טכניקה ויעילות הדיווש. בסוף שלב הבסיס נפח האימונים הגיע ל 20 שעות בשבוע.

השלב השני הוא שלב הבניה שנמשך 8 שבועות ובו עצימות האימונים עולה משבוע לשבוע ומשך האימונים יורד במקצת. הדגש בשלב זה על העצמת היכולות האירוביות, האנאירוביות ושיפור הצח"מ.
לאחר שלב הבניה מגיע השיא ובו נותר לרוכבים שבוע להתאוששות, הכנות לתחרות וצבירת אנרגיה.

לסיכום, רונן והראל לקחו על עצמם השנה יעד אתגרי ביותר והם משקיעים מאמצים מרובים באימונים במוטיבציה מאד גבוהה כדי לסיים את תחרות ה Tour-TransAlp במקום מכובד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג