תכנית אימון לריצת 5 ק"מ ב-5 שבועות – למתחילים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אמיר כהן


ריצת 5 ק"מ היא דרך נעימה ומהנה להתחיל בה את שיגעון הריצה, היא טובה להורדה במשקל ולהרגשה כללית מצוינת ואינה דורשת מסירות רבה כריצת מרתון או חצי מרתון.



לרוץ 5 ק"מ – כל אחד יכול

אם אתה רץ מתחיל, אז דבר ראשון גש לחנות הספורט הקרובה לביתך ורכוש לעצמך נעלי ריצה טובות. לא צריך להגזים בבחירת נעלי הריצה שכן מדובר בריצה לא ארוכה יחסית אך חשוב שיהיו בהן בולמי זעזועים או כל דבר אחר המפחית את הפגיעה ברגל ומונע כאבי גב. לכן חשוב כי תרכשו נעל המיועדת לריצה.

אם אתה רץ מתחיל לגמרי, או שכבר הספקת לרוץ קילומטרים ספורים בחייך, התוכנית המצורפת תביא אותך בבטיחות וביעילות לריצת 5 ק"מ בתוך 5 שבועות.


5 ק"מ ב- 5 שבועות



תוכנית האימון המצורפת הנה המלצה בלבד. חובה לעבור בדיקה רפואית לפני תחילת אימון גופני מכל סוג שהוא וריצות בינוניות / ארוכות בפרט.
אין הכותב, או האתר אחראים בשום צורה על תוצאות האימונים ותוכנית האימונים.

התוכנית באדיבות אתר שוונג www.shvoong.co.il ונכתבה ע"י אמיר כהן – [email protected]


תוכניות אימון נוספות לריצה, אופניים וטריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג