תחרות השליחים של טריאתלון אילת

במשחקים האולימפיים של טוקיו 2020 תתקיים תחרות השליחים בטריאתלון כענף אולימפי בפעם הראשונה, לכן בטריאתלון אילת האחרון התקיימה תחרות במתכונת דומה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בסוף השבוע האחרון, התקיים האירוע של ליגת הטריאתלון הישראלית, טריאתלון אילת בפעם ה-33 ברציפות. מכיוון שאליפות ישראל עילית עברה בשנתיים האחרונות לתל אביב, אין ספק שאחד ממוקדי העניין השנה, היה השדרוג של תחרות השליחים בטריאתלון – Mixed Relay Race. מי שלא מכיר או יודע, במשחקים האולימפיים של טוקיו 2020, תחרות השליחים בטריאתלון תתקיים כענף אולימפי וזו בפעם הראשונה.

תחרות השליחים היא ענף חדש במשחקים האולימפיים | צילום: יוסי רובננקו, טריאתלון אילת

המתכונת לתחרות השליחים היא 2 ספורטאיות ו-2 ספורטאים (בת-בן-בת-בן) שכל אחד מהם עושה מקצה טריאתלון מלא (שחייה, רכיבה, ריצה) במרחקים מקוצרים מהמרחקים המוכרים הרגילים (שחייה 200 מ', רכיבה בשתי הקפות 6 ק"מ וריצה 1 ק"מ). הסדר הוא כזה: בת מזנקת ראשונה, מסיימת את כל המקצה, מגיעה לשטח ההחלפה, "כיף" למתחרה הבן הבא שעושה גם הוא את כל המקצה, מבצע החלפה עם בת והבן האחרון בסיום הריצה, מגיע לשער הסיום. בניגוד למקצה היחידים, כאן אנו רואים ספורט קבוצתי מלהיב עם המון אנרגיה והתלהבות, מתח, צעקות עידוד, דרמה, מהפכים וספורט שעד כה ראינו אותו בממד מסוים וכעת מקבל ממד חדש לחלוטין.

המתכונת לתחרות השליחים היא 2 ספורטאיות ו-2 ספורטאים | צילום: יוסי רובננקו

השנה, באילת, איגוד הטריאתלון ומאמני הקבוצות לקחו את העסק הזה ברצינות מתוך כוונה לבנות תשתית ומסורת ולייצר כאן קבוצת שליחים איכותית למשחקים האולימפיים של פאריס 2024. כ-250 ספורטאים וספורטאיות שמחולקים למקצי ילדים ונוער התחרו ביום שבת בתחרות מלהיבה, מותחת ורבת דרמות ומהפכים שבסופה ניצחו במקצה הילדים עד גיל 14 קבוצת מכבי רואד ראנר הוד השרון ובמקצה הנוער מגיל 14 ניצחה קבוצת טרי-מור.

המרחקים קצרים יותר בשליחים | צילום: יוסי רובננקו




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • נרדמנו הגיב:

    מי שלא מכיר או יודע אז בכל העולם כבר שנתיים מתחרים בשליחים כדי להשיג קריטריון , רק שבאיגוד האחראים על התחום נרדמו …. לא מתחרים …. לא מנסים …. אופס לא להעיר !!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג