תחרות אופני שטח הבין לאומית במשמר העמק

סבב התחרויות הבין לאומי באופני שטח החל ביום שישי בתחרות אשר נערכה במשמר העמק, ואורגנה על ידי מועדון CCC
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


סבב התחרויות הבין לאומי באופני שטח החל ביום שישי בתחרות אשר נערכה במשמר העמק, ואורגנה על ידי מועדון CCC

מאת:גל צחור


הזינוק הראשון היה של מקצה העלית גברים, בו התחרו, באופן חסר תקדים, מעל ל- 40 רוכבים. כבר בהקפה השנייה התקבצה לה חמישיית חוד שאט אט, לעיני הקהל שהסתובב ועודד ביער, צומצמה לשני רוכבים שהתמודדו אל תוך עליית הכביש האחרונה משער הקיבוץ אל קו הסיום.


יותר מ- 40 בזינוק של הגברים עילית
צילום: 
תום ויוסי צלמים


בסיום מותח ניצח מרטין לו האסטוני, אשר השלים שש וחצי הקפות של המסלול בשדות משמר העמק בזמן של 1:42:05 שעה. במקום השני סיים האנס מצלר האוסטרי, ובמקום השלישי מתיאס רופ השוויצרי. שלומי חיימי הישראלי (Focus MIG) סיים במקום ה-11 לאחר שני תקרים בגלגל.


זינוק נשים עילית
צילום:  תום ויוסי צלמים


במקצה הנשים מזמן לא זכינו בארץ לתחרות  כו, מעניינת, מרשימה וברמה גבוהה ביותר. ענבר רונן, חברת קיבוץ משמר העמק וקבוצת CCC, הפגינה יכולת מרשימה והופעה מצוינת כשממש ריחפה על המסלול הביתי, חצתה את קו הסיום לאחר 1:47.58 שעה ובמקום ה-2.


ענבר רונן מרחפת על המסלול הביתי
צילום: יוסי ותום צלמים


התוצאה של רונן , הייתה איטית ב- 45 שניות בלבד מזו של המנצחת, ברברה בנקו, שסיימה את התחרות בזמן של  1:47:15 שעה. בנקו היא אלופת הונגריה, מדורגת 23 בעולם וסיימה שביעית באליפות העולם. במקום ה-3 הגיע אלופת בלגיה, קריסטין נאלן, בזמן של 1:54:44 שעה


המנצח מרטין לו
צילום: יוסי ותום צלמים



ענבר רונן מקום שני והמנצח מרטין לו
צילום: אייבי גילת


בגברים זינקו 41 מתחרים כשרק 25 מהם סיימו את מלוא המרחק וזאת בגלל חוק 80%  אשר הופעל בתחרות כמתבקש מחוקי ה- UCI.  ה"צ'יף קומיסר", מר ג'ואל אובדוב, שהיה אמון על השיפוט במקצה הבינלאומי עשה עבודה מקצועית וטובה.


דוכן המנצחות
צילום: יוסי ותום צלמים


לאחר מקצה המותח והמרשים של רוכבי העלית הוזנקו מעל 100 רוכבים בקטגוריות השונות, המסלול המעולה בשילוב עם הכנסת האורחים של קיבוץ משמר העמק והמזג אויר הנאה שזכינו לו הסבו עונג והרבה חיוכים מהקהל שבא לצפות ומהרוכבים שהתחרו כאחד.


דוכן המנצחים
צילום: יוסי ותום צלמים


גל צחור
מאמן ובעלים של מועדון CCC. אלוף ישראל לשעבר במרוץ אופני כביש ובמרתון אופני שטח.

קישורים: אופניים, מרוץ אופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג