שני רצים לקו במכת חום במרוץ חצי מרתון פארק הירקון

מצבם של השניים קשה ובינוני והם פונו לאחר טיפול לבית חולים לאשפוז
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הבוקר (שישי) התקיים לאורך הירקון מרוץ חצי מרתון זו השנה ה-12 ומלבד המקצה הארוך הוזנקו בו גם מקצים של 5 ק"מ ו-10 ק"מ. מרוץ "חצי מרתון פארק הירקון", הוזנק בשעה שש בבוקר ומדוברות מד"א שהגיעו למקום וטיפלו בפצועים נמסר כי קצת לאחר השעה שבע וחצי בשעה הם קיבלו הודעה בנוגע לשני גברים עם סימני מכת חום בפארק הירקון בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותם. השניים שנפגעו הם גבר בן 24 שהועבר במצב קשה לבית החולים איכילוב וגבר בן 38 שהיה במצב בינוני ופונה לבית החולים בילינסון.

"עוד בדרכנו למקום נערכנו לקראת הפצוע וקיררנו מראש את הניידת", מתארת הפראמדיקית של מד"א יערית אורן, "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 24 עם סימני מכת חום קשים כשהוא בהכרה מעורפלת ומטפלים בו עם תרופה ובשקית קרח אחת בודדת. מיד העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור ונוזלים ופינינו אותו במהירות לבית חולים איכילוב. תוך כדי הטיפול הרפואי סיפרו לנו שגבר נוסף התמוטט במקום והזנקנו למקום צוות נוסף של מד"א".

דוד טרכטנברג פראמדיק נוסף של מד"א שטיפל בנפגע השני סיפר: "כשהגענו לנקודת הזינוק של המרוץ ראינו מרחוק מספר רצים שסוחבים אלינו ללא ליווי רפואי גבר מעורפל הכרה, הם סיפרו לנו שהוא התמוטט במהלך הריצה והם הביאו אותו אלינו על מנת שנטפל בו. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ כשבמקביל הנחתי אותם להביא ממקום סמוך בדחיפות שקיות קרח רבות. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל מתן נוזלים ובתוך דקות ספורות התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים תוך קירור הנפגע עם שקיות הקרח כשמצבו יציב".

עדכון: מצבם של הרצים שפונו לבית חולים השתפר ואחד השתחרר הביתה ביום שישי בשעות אחר הצהריים. הרץ השני שוחרר ביום שבת לאחר שמצבו הוטב.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג