שני רוכבי U23 ושלושה רוכבי נוער ישראלים קבעו קריטריון לאליפות אירופה באופני הרים

החמישה השתתפו יחד עם רוכבים ישראלים נוספים בתחרות בינלאומית ברמה HC במונטיקיארי שבאיטליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שני רוכבי U23 ושלושה רוכבי נוער ישראלים קבעו היום ואתמול את הקריטריון (הישראלי) לאליפות אירופה באופני הרים שתתקיים בעוד שלושה שבועות בשוודיה. החמישה השתתפו יחד עם רוכבים ישראלים נוספים בתחרות בינלאומית ברמה HC במונטיקיארי שבאיטליה. עבור רוכבי הנוער היתה זו תחרות גביע העולם לנוער.

76217.1

יעדר מהאליפות בשל העובדה שהיא אינה מעניקה ניקוד לדירוג האולימפי. רותם ישי (תמונת ארכיון) | צילום: באדיבות איגוד האופניים

בקטגוריית הנוער השתתפו לא פחות מ-204 רוכבים בהם 6 ישראלים. תומר זלצמן, יותם ויסמן ועידו בן חפר, שלושתם בשנתם הראשונה בקטגוריית הנוער, סיימו במקומות ה-53, 107 ו-111 בהתאמה, וקבעו את הקריטריון לאליפות אירופה. איתמר גולדשטיין, ארד צייזלר ואיתי הדר לא השיגו את הקריטריון. בקטגוריית נוער בנות נעמה נוימן בשנתה השנייה בקטגוריה סיימה במקום ה-35 מבין 58 רוכבות ולא הצליחה לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה. בקטגוריית ה-U23 השתתפו 75 רוכבים, בהם 4 ישראלים. גיא ניב בן ה-22 וגיא לשם בן ה-19 סיימו במקומות ה-23 וה-25 בהתאמה וקבעו את הקריטריון לאליפות אירופה. עומר שובי ואורי לאונציני לא השיגו את הקריטריון.

משלחת ישראל לאליפות אירופה בשוודיה תכלול בנוסף לזלצמן, ויסמן, בן חפר, ניב ולשם גם את גיא זסלר, רוכב ה-U23 הבכיר של ישראל בדירוג העולמי (מדורג 107 בעולם). שני הרוכבים הבכירים של ישראל בקטגוריית העילית, שלומי חיימי ורותם ישי, ייעדרו מהאליפות בשל העובדה שהיא אינה מעניקה ניקוד לדירוג האולימפי. השניים יתמקדו בהשגת ניקוד בתחרות הבינלאומית במשגב ב-14 במאי ובהכנה לתחרויות גביע העולם בגרמניה ובצרפת בסוף מאי. ישי סיים אתמול במקום ה-22 מבין 106 רוכבים בתחרות גביע ארה"ב ברמה HC במונטריי שבקליפורניה. התוצאה מעניקה לו 4 נקודות לדירוג העולמי.

ישי יוצא כעת לקיירנס, אוסטרליה שם יחבור לשלומי חיימי ומאמן הנבחרת אביעד יזרעאל שהגיעו לקיירנס בסוף השבוע. חיימי וישי יתחרו ביום ראשון הבא (24 באפריל) בבוקר בתחרות גביע העולם הראשונה לשנת 2016. זוהי תחרות המבחן הראשונה מבין שלוש לבחירת הרוכב הישראלי שייצג את ישראל באולימפיאדת ריו, במידה והנבחרת תשיג את הקריטריון הבינלאומי ויוקצה מקום לרוכב ישראלי אחד. מבין שלוש התחרויות תילקח בחשבון רק התוצאה הטובה ביותר של כל רוכב. במידה ויהיה פער של 3 אחוזים מזמן המנצח (כ-3 דקות) בין התוצאה הטובה ביותר של כל רוכב, ייצג את ישראל בריו הרוכב בעל התוצאה הטובה יותר. במידה ולא יהיה פער כזה, יילקח בחשבון גם הדירוג העולמי בו לחיימי יתרון ברור על ישי. שתי התחרויות הנוספות יהיו תחרויות גביע העולם בגרמניה (22 במאי) ובצרפת (29 במאי). ב-24 במאי תגמר התקופה אשר תילקח בחשבון לצבירת ניקוד לדירוג האולימפי וייקבעו המדינות אשר זכאיות לשלוח נציגים למשחקים האולימפיים בריו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג