שלומי חיימי וענבר רונן מנצחים בחיפה

חגיגת אופניים בחיפה בחנוכת מסלול אליפות אירופה. בתחרות הבינלאומית שהתקיימה היום לקחו חלק 170 רוכבים מהם כ- 25 רוכבים מחו"ל בהם רוכבים מנבחרת קפריסין ורוכבים מליטה ואיטליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


חגיגת אופניים בחיפה בחנוכת מסלול אליפות אירופה. בתחרות הבינלאומית שהתקיימה היום לקחו חלק 170 רוכבים מהם כ- 25 רוכבים מחו"ל בהם רוכבים מנבחרת קפריסין ורוכבים מליטה ואיטליה

מאת:שוונג תקשורת


התחרות שאורגנה על ידי עיריית חיפה-מינהל הספורט ובשיתוף איגוד האופניים התקיימה על מסלול שישמש את אליפות אירופה באופני הרים 2010 ושהוכשר בעלות חסרת תקדים של כמיליון ₪. המסלול נבנה בסטנדרטים בינלאומיים בפיקוח מומחי ה- UCI  שליוו את בניית המסלול.


שלומי חיימי חוצה את קו הסיום / צילום: אפרת סער

שלומי חיימי (סקוט-אליאנס) חבר נבחרת ישראל בהופעה מבריקה מנצח את קטיגוריית העילית בזמן נפלא של 1:54:33 כאשר הוא מקדים בחמש דקות את הרוכב במקום השני חבר נבחרת קפריסין,  מריוס אנתסידין שסיים בזמן של 2:00:38. שלומי פתח את המרוץ בסערה והשקיע מאמץ עליון על מנת לפתוח פער גדול החל מהסיבוב הראשון, ואכן לאחר סיבוב הפתיחה והקפה ראשונה הפער עמד על כשתי דקות מהמקום השני, לאחר ההקפה השניה החליף חיימי גלגל דבר שלא הפריע לו לשמור על מקומו, עד קו הסיום המשיך שלומי להגדיל את הפער "זו היתה התכנית שלי," אמר שלומי בסיום התחרות, "רציתי לסגור את התחרות מהסיבוב הראשון, התאמצתי וידעתי שאשלם מחיר מההקפה השלישית אני שמח שהצלחתי." במקום השלישי במקצה העילית גברים הגיע עודד דנון (CCC) בזמן של 2:01:21.

במקצה נשים עילית- ענבר רונן (CCC) הראתה שגם כשהיא אינה נמצאת בשיאה היא עדיין מספר אחד בארץ. ענבר, שחזרה רק ביום שני בסבב תחרויות בדרום אפריקה (בתחרות הראשונה תחרות המרתון היוקרתית – קייפ אפיק סיימה רונן יחד עם בעלה הרוכב גלי רונן במקום ה 11 לאחר 8 ימי רכיבה בהם רכבו כ- 800 ק"מ, והתחרות השניה שהייתה תחרות בסבב גביע העולם וגם כן התקיימה בדרום אפריקה -סיימה רונן במקום ה 36 ).
 


המנצחות בחיפה / צילום: אלכס קפלן

ענבר הייתה עייפה אולם הצליחה לנצח ללא עוררין וסיימה ראשונה בזמן של 1:36:19 "היתה לי תחרות נוראית, לא הרגשתי טוב והייתי עייפה מהתחרות בדרום אפריקה, למרות זאת אני מרוצה מהתוצאה וצבירת הנקודות שהתחרות נתנה לי, פחות מרוצה מהביצוע שלי היום." על מסלול התחרות אמרה רונן, "מדובר במסלול טכני קשה בלי עליות ארוכות שאני אוהבת אבל עם הרבה אלמנטים טכניים, שדורש עבודה קשה ולא נותן מקום לנוח ולהתאושש, אני מאמינה שיהיה לי זמן להכיר אותו לקראת אליפות אירופה ב- 2010". במקום השני בעילית נשים סיימה עידית שוב (CCC) בזמן של 1:43:12 ושלישית קרן אקשטיין (team 500 watt ) בזמן של 1:47:34.


מתחבקים על הפודיום / צילום: אלכס קפלן

בקטיגוריית נוער עילית גברים זכה שקד פרנק (CCC) בזמן של 1:22:12 ובנוער עילית בנות ניצחה נגה כורם (טים משגב). את התחרות שפט השופט הבינלאומי היווני דמיטריוס קונסטנטינופולוס וכן נכח בתחרות חבר הנהלת איגוד האופניים האירופאי וראש הוועדה הטכנית של ה- UCI טיירי מרשל שהגיע על מנת לבחון את מסלול התחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג