שיא עולם חדש ב-100 מ' גב לנשים

קתלין בייקר בת ה-21 ניצחה באליפות ארצות הברית באירווין וקיצצה 15 מאיות מהשיא של מאס הקנדית עם 58.00 שנ' חלק. "עכשיו אני מסמנת את ה-57.99 שנ'" אמרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קתלין בייקר שחיינית אמריקאית
קתלין בייקר שחיינית אמריקאית

אליפות ארצות הברית בשחייה שנערכת באירווין שבקליפורניה סיפקה לפנות בוקר (ראשון) שיא עולמי ראשון. זה קרה במשחה ה-100 גב לנשים והשיאנית הטרייה היתה קתלין בייקר בת ה-21, שלפני שנתיים זכתה במדליית הכסף האולימפית במשחה זה במשחקי ריו 2016.

אחרי שחלקה את המקום הראשון עם ריגן סמית בגמר ה-200 גב, בייקר הצליחה לתת הכל ב-100 וזה הוביל אותה לתוצאה מדהימה של 58.00 שנ', שיפור של 15 מאיות לשיא העולמי שנקבע באליפות העולם לפני שנה על ידי הקנדית קיילי מאס, שניצחה באותו משחה את בייקר. מבחינת השיא האמריקאי, זה היה שיפור של 33 מאיות לתוצאה שנקבעה על ידי מיסי פרנקלין ב-2012. ריגן סמית' שסיימה במקום השלישי שברה את שיא העולם לנערות עד גיל 18 כשקבעה 58.83 שניות.

"אני מרגישה בעננים", אמרה בסיום בייקר שהוסיפה: "התוצאה ששאפתי אליה היתה 58.10 שנ', עכשיו אני אעדכן את זה ל-57.99 שנ'". אגב, בייקר מתאמנת במכללת בקרלי שבקליפורניה תחת שרביטו של דייב מארש, היועץ המקצועי של איגוד השחייה הישראלי. חוץ מזה, בייקר גם מתמודדת עם מחלת הקרוהן שהיא מחלת מעי דלקתית.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג