שיא כל הזמנים: הטריאתלט ליונל סאנדרס קבע את התוצאה המהירה בתולדות האיירונמן

הטריאתלט הקנדי ניצח במסלול המהיר בארצות הברית בזמן של 7:44:29 שע', בעיקר בזכות רכיבה מטורפת; רק יאן פרודנו ואנדראס ריילארט קבעו זמנים מהירים יותר בתחרות למרחק איש ברזל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ליונל סאנדרס איש ברזל קנדי
ליונל סאנדרס איש ברזל קנדי

המסלול של תחרות האיירונמן באריזונה שבארצות הברית נחשב לאחד המהירים בסבב הזה והשבוע זה בא לידי ביטוי כשליונל סאנדרס הקנדי קבע שם את התוצאה המהירה ביותר בתולדות סבב האיירונמן. מדובר כמובן במרחק המלא (3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה ו-42.2 ק"מ ריצה) וסאנדרס חצה את קו הסיום בזמן של 7:44:29 שעות.

ליונל סאנדרס איש ברזל קנדי

הגיבור החדש של סבב האיירונמן. ליונל סאנדרס | צילום: Olaf Kosinsky

זו היתה התוצאה השלישית בטיבה אי פעם בתחרות למרחק איש ברזל, כאשר רק הגרמנים יאן פרודנו ואנדראס ריילארט קבעו תוצאות מהירות יותר בתחרות צ'לנג' רות, שהיא שייכת לסבב הצ'לנג' המתחרה בסבב איירונמן אם כי המרחקים זהים.

עוד כתבות בנושא 
ליונל סאנדרס כותב על דראפטינג בתחרות איש ברזל
יאן פרודנו קבע את התוצאה המהירה אי פעם בתחרות איש ברזל 
ג'ון יאנג הוא נמוך הקומה הראשון בהיסטוריה שהוא גם איש ברזל 

סאנדרס שמרלמעשה על התואר שלו באיירונמן אריזונה והקדים הפעם את בן ארצו ברנט מקמהון בקרוב ל-6 דקות. את השחייה סיים סאנדרס בזמן של 53:45 דקות שמיקם אותו 16 במים, משם הוא המשיך לזמן המהיר ביורת ברכיבה שהיה 4:04:38 שעות (ל-180 ק"מ) וזה העלה אותו למקום השני. את המרתון רץ סאנדרס בזמן של 2:42:31 שעות.

%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a4-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9e%d7%9f

להרשמה לישראמן גארמין לחצו כאן

השיא הקודם של סבב האיירונמן עמד על 7:45:49 והיה שייך למרינו ואנהונאקר הבלגי שקבע אותו ב-2011 באיירונמן אוסטריה. התוצאה המהירה ביותר בתחרות איש ברזל נקבעה על ידי יאן פרודנו בקיץ האחרון והיא 7:35:34 שעות. מה שמרשים במיוחד בהישג של סאנדרס היה שהוא הצליח לקבוע תוצאה כל כך איכותית למרות שבשחייה הוא היה רחוק מהרמה הגבוהה ביותר בתחרות. רפאל גונזלבש הברזילאי יצא מהמים יותר מ-8 דקות לפניו, ועם זאת הוא הצליח לצמצם את הפערים בזכות יכולת רכיבה אדירה. רוב התגובות באינטרנט התייחסו לשאלה מה יקרה אם יכולות השחייה של סאנדרס בן ה-28 ישתפרו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג