מארו טפרי ריסק את שיא ישראל במרתון

הרץ הישראלי קבע 2:13:00 שעות וסיים במקום השביעי באליפות אירופה. עוד הישג מדהים לאתלטיקה הישראלית בברלין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל הכתבות על התוצאות של האתלטים הישראלים באליפות אירופה

המשלחת הישראלית לאליפות אירופה באתלטיקה בברלין ממשיכה לספק רגעים מרגשים והיום (ראשון) מארו טפרי סיים במקום השביעי במרתון. טפרי שיפר ב-1:21 דקה את שיאו הישראלי של היילה סטאין שהחזיק מעמד משנת 2003.

הישג מדהים. מארו טפרי | צילום: יח"צ איגוד האתלטיקה

טפרי שגם הוא מתאמן תחת שרביטו של דן סלפטר, נהנה משנה נהדרת, שבה הוא שבר פעמיים את השיא הישראלי בחצי מרתון – תחילה באליפות העולם בולנסיה ולאחר מכן בהמבורג. למרתון במסגרת אליפות אירופה הוא הגיע עם שיא אישי של 2:17:55 שעות שאותו קבע במרתון פריז ב-2013.

הבוקר הוא זינק למרתון בברלין במזג אוויר חמים ולא הכי אידאלי, אבל זה לא מנע ממנו לרוץ מהר מאי פעם ובעיקר נכון. אחרי חצי המרחק הוא דורג במקום ה-20 וכבר אז היה בקצב של שיא ישראלי עם זמן של 1:06:40 שעה בחצי מרתון. בחצי השני הוא התנהל בצורה מדהימה, והצליח לעקוף עוד 13 רצים. את החצי הזה הוא רץ בזמן של 1:06:20 שעה וסיים בנגטיב-ספליט קלאסי מושלם – מה שלא אופייני בכלל למרתונים במסגרת תחרויות כמו אליפות אירופה או אליפות העולם שהם יותר טקטיים.

התוצאה שקבע טפרי בן ה-25 מהירה בוודאות מתוצאת הקריטריון שיתבקש לקבוע כדי להשתתף במשחקים האולימפיים בטוקיו. טפרי היה רחוק בקצת יותר משלוש דקות מהמנצח קואן ניירט מבלגיה שחצה את קו הסיום בזמן של 2:09:51 שע'. במקום השני סיים טדסה אברהם משוויץ בזמן של 2:11:24 שע' ושלישי יאסין ראצ'יק מאירלנד בזמן של 2:12:09 שע'.

צילום עמוד הבית: יח"צ איגוד האתלטיקה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג