שיא ישראלי מדהים למארו טפרי במרתון סביליה

הרץ ששבר בקיץ האחרון את שיאו המיתולוגי של היילה סטאין המשיך להדהים והחזיר לעצמו את השיא שנשבר לאחרונה על ידי גירמה אמרה. תוצאה מצוינת גם לאזאוונט טקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרצים הישראלים למרחקים ארוכים ממשיכים להדהים במרוצי הכביש, והיום (ראשון) מארו טפרי החזיר לעצמו את השיא הישראלי בריצת המרתון, אחרי שניפץ לרסיסים את שיאו של גירמה אמרה במרתון סביליה.

לא מפסיק להדהים. מארו טפרי | צילום: טיבור יגר

טפרי סיים את מרתון סביליה במקום השמיני הכללי בזמן של 2:10:11 שעות. בכך הוא שיפר ביותר משתי דקות את שיאו של גירמה אמרה שנקבע במרתון ולנסיה בחודש נובמבר האחרון. אז, אמרה שבר את השא הקודם שנקבע על ידי טפרי באליפות אירופה באתלטיקה בקיץ האחרון. למעשה, בטווח של חצי שנה בלבד השיא הישראלי במרתון נשבר שלוש פעמים, וזאת אחרי שהשיא המיתולוגי של היילה סטאין החזיק מעמד קרוב ל-15 שנים.

טפרי, חניכו של דן סלפטר שהוא מאמנה ובעלה של לונה צ'מטאי סלפטר, הגיע למרתון סביליה במטרה לרדת מזמן של 2:10 שעות. תנאי מזג האוויר היו טובים ועל כך יעידו גם שיאי מסלול שנשברו שם לגברים ולנשים. בחצי המרחק טפרי היה לגמרי בקצב עם זמן של 1:04:39 שעה, אבל רק בקילומטרים האחרונים הוא נאלץ להוריד מעט מהקצב וסיים כאמור בזמן של 2:10:11 שעות.

המנצח במרתון היה טסדאט איאנה האתיופי ששבר את שיא המסלול עם 2:06:36 שעות. המנצחת היתה גוטני שונה, גם היא מאתיופיה, שקבעה 2:24:38 שעות. הנציגה הישראלית הבכירה, אזאוונט טקה, סיימה במקום ה-13 בין הנשים בתוצאה של 2:43:19 שעות שמעמידה אותה כמו גם את אלופת ישראל ביטי דויטש, כמועמדת להגיע למשחקי טוקיו 2020 בריצת המרתון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג