שיא בוגרות ועוד שני שיאי נוער לאנסטסיה גורבנקו

השחיינית בת ה-15 כיכבה באליפות עמק חפר בסוף השבוע, ושברה את שיאה של אנדראה מורז ב-100 גב. היא הוסיפה שיאי נוער חדשים ב-200 גב ו-200 חופשי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו מנצח במשחקים האולימפיים לנוער
אנסטסיה גורבנקו מנצח במשחקים האולימפיים לנוער

בסוף השבוע התקיימה בבריכה האולימפית במכון וינגייט אליפות עמק חפר בשחייה, ומי שכיכבה בה היתה אנסטסיה גורבנקו בת ה-15 ממכבי קרית ביאליק, שעברה להתאמן השנה בפנימיית המחוננים בוינגייט.

שיא בוגרות שני שלה. אנסטסיה גורבנקו | צילום מסך

עוד כתבות בנושא 

שלושה ישראלים עלו לאליפות המכללות בשחייה 
מקומות 1 ו-2 למתן רודיטי ועידן מורדל באליפות דרא"פ במים פתוחים 
ראיון עם מאמן נבחרת ישראל בשחייה לוקה גברילו 

גורבנקו הצליחה לשבור בפעם השנייה שיא בוגרות, ובמקרה הזה במשחה ה-100 גב (בפעם הקודמת ב-200 מעורב אישי). כבר בבוקר היום הראשון של התחרות היא עצרה את השעון בזמן של 1:01.21 דק' והצליחה לקצץ 57 מאיות משיאה של אנדראה מורז שנקבע ב-2017. לאחר מכן גורבנקו ניצחה במשחה ה-200 חופשי בזמן של 2:02.44 דק' ושיפרה את שיא הנוער שנקבע בחודש שעבר על ידי לאה פולונסקי בתחרות בניס. השיפור היה ב-46 מאיות.

ביום השני של התחרות, גורבנקו הרשימה גם במשחה ה-200 גב בו ניצחה בזמן של 2:13.50 דק'. היא הצליחה לשבור שוב את השיא הישראלי לנוער (עד גיל 18) והיתה רחוקה ב-40 מאיות משיא הבוגרות שנקבע על ידי קרן זיבנר ב-2016. במשחה הזה גורבנקו שיפרה בקרוב לשנייה את שיאה הקודם, כשאביב ברזילי שסיימה שנייה קבעה 2:13.69 דק'.

הכוכב האורח של התחרות היה כריסטוף מילאק ההונגרי, סגן אלוף העולם ב-100 פרפר ואלוף אירופה ב-200 פרפר. במשחה ה-100 פרפר הוא ניצח בזמן של 52.67 שנ' כשתומר פרנקל סיים שלישי בזמן של 53.55 שנ'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג