שחר שגיב סיים במקום ה-13 בסבב העולמי במונטריאול

הטריאתלט הישראלי הבכיר נהנה מאחת התחרויות הטובות שלו בקריירה בסבב הגדול ביותר. ילה גינס הבלגי ניצח. רועי זוארץ סיים במקום ה-35
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט הישראלי המוביל, שחר שגיב, סיים לפנות בוקר (ראשון) את אחת התחרויות הטובות בקריירה שלו במסגרת הסבב העולמי במונטריאול שבקנדה. שגיב סיים במקום ה-13 וצבר 313.90 נקודות בדירוג האולימפי, מה שצפוי להעלות אותו לטופ 30 בדירוג האולימפי לקראת משחקי טוקיו 2020.

צפוי לעלות לטופ 30 בדירוג האולימפי. שחר שגיב | צילום: באדיבות שחר שגיב

עוד כתבות בנושא 
מה הטריאתלטים המקצוענים צריכים לעשות כדי להגיע למשחקים האולימפיים? 
רועי זוארץ בראיון על המסע שלו לעבר החלום האולימפי 
שחר שגיב סיים עשירי באליפות אירופה 

התחרות במונטריאול היתה למרחק ספרינט. שגיב יצא מהמים בין 20 הראשונים אחרי שחייה של 9:07 דק', ולאחר מכן גישר והיה חלק מהפלוטון הראשון ברכיבה. בקטע הריצה, ילה גינס הבלגי ומריו מולה הספרדי הצליחו לברוח לרוב המתחרים, שניהם רצו 5 ק"מ בזמן של 14:23 דק' אבל גינס הגיע לקו הסיום שנייה אחת לפני מולה ורשם ניצחון ראשון בקריירה בסבב העולמי.

שגיב רץ את 5 הקילומטרים בזמן של 15:13 דק' וסיים כאמור במקום ה-13 הכללי בזמן של 54:42 דק', איטי ב-53 שניות מזמנו של המנצח גינס. טיילר מיסלבצ'יק הקנדי סיים שלישי אחרי גינס ומולה בזמן של 53:53 דק'. שגיב הקדים כמה טריאתלטים בכירים כמו הנרי סקומן מדרום אפריקה, גוסטב אידן הנורבגי ובן קאנוט האמריקאי.

הנציג הישראלי השני בתחרות היה רועי זוארץ, שמדורג כרגע רביעי מבין הישראלים בדירוג האולימפי. זוארץ סיים במקום ה-35 בזמן של 56:38 דק' וצבר 56.48 נק' בדירוג האולימפי. זה צפוי להעלות אותו מספר שלבים בדירוג, אבל נכון לעכשיו הוא עדיין רחוק מהטופ 100.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג