שחר שגיב זכה במדליית הארד בגביע אירופה בספרד

הטריאתלטים הישראלים חזרו להתחרות בחו"ל ושחר שגיב עלה על הפודיום בתחרות שהיתה למרחק של ספרינט: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלטים הישראלים חזרו להתחרות אתמול (ראשון) בזירה הבינלאומית וחמישה מהם השתתפו בתחרות הראשונה העונה במסגרת סבב הגביע האירופי שהתקיימה במליאה שבספרד. שחר שגיב שמתכונן למשחקים האולימפיים בטוקיו זכה במדליית הארד בתחרות שהיתה למרחק ספרינט, אם כי בתחרות זו לא צוברים נקודות בדירוג האולימפי.

"כיף לחזור למדליות". שחר שגיב | צילום: דוד רזניק

בראיון לשוונג מסר שגיב: "הרגשתי בסדר, לא הייתי לגמרי במיטבי כי הייתי חולה בימים שלפני התחרות ולא באמת ידעתי למה לצפות. פשוט ניסיתי להתמקד בדברים שאני יודע לעשות טוב . אני מאוד מרוצה מהתוצאה בסוף, כיף לחזור למדליות".

האח הבכור לבית שגיב היה איטי בכמה שניות בשחייה משני יריביו העיקריים מצרפת, ליאו ברז'ר ודוריאן קונקס, אבל בזכות החלפה ראשונה מהירה הוא עלה מהמקום ה-20 ביציאה מהמים למקום השני בעלייה על האופניים ואז היה חלק מקבוצת בריחה שהתפתחה לקרב בין שלושה טריאתלטים בריצה ל-5 קילומטרים. את הריצה שגיב סיים בזמן של 13:37 דק' וכמעט הצליח לתפוס את המקום השני, אלא שקונקס היה בסופו של דבר מהיר ממנו בשנייה אחת. הרץ המהיר ביותר, ברז'ר, היה גם המנצח הכללי בזמן של 49:06 דק' לפני קונקס (49:16 דק') ושחר שגיב (49:17 דק').

אחיו הצעיר, רן שגיב, שיעבוד קשה בחודשיים הקרובים כדי להבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בטוקיו, סיים במקום ה-20 בזמן של 51:13 דק'. רועי זוארץ סיים במקום ה-34 (52:15 דק'), עיליי כאסקי במקום ה-42 (53:05 דק') ואיתמר לבנון במקום ה-54 (54:14 דק') מבין 63 טריאתלטים שהגיעו לקו הסיום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג