שחר רסמן וחיה סימון זבלודוף אלופי ישראל במים פתוחים

רסמן סיים במקום השביעי הכללי אחרי 6 הונגרים והבטיח את מקומו באליפות העולם עם מורדל שסיים שני. זבלודוף ועדן גירלאונצה סיימו צמודות. היום ישחה באילת גרגוריו פלטיניירי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות ישראל בשחייה במים פתוחים נפתחה בסוף השבוע באילת, ושימשה גם כתחרות בינלאומית פתוחה במסגרת הסבב האירופי. במקצה ל-5 קילומטרים שהתקיים בשבת, המנצחים בין הישראלים היו שחר רסמן (גברים) וחיה סימון זבלודוף (נשים).

זינוק לאליפות ישראל בשחייה במים פתוחים 2017

כולם שמחים להתחרות באילת | צילום: באדיבות איגוד השחייה

רסמן סיים במקום השביעי הכללי והראשון בין הישראלים בזמן של 52:03 דק', 8 שניות אחרי המנצח ההונגרי מארק פופ שבמשחקים האולימפיים בריו סיים במקום ה-13 במשחה ל-10 קילומטרים. פופ הקדים בפוטו-פיניש את בן ארצו כריסטוף רזובסקי, כשכל 6 הראשונים היו הונגרים. רסמן השיג את הקריטריון לאליפות העולם שתתקיים בקיץ בהונגריה, כמו גם עידן מורדל שסיים שני בין הישראלים בזמן של 52:08 דקות. שלישי בין הישראלים סיים בר סולובייצ'יק שהוא גם אלוף הנוער עם תוצאה של 52:41 דק'.

חיה סימון זבלודוף הגיעה במקום החמישי הכללי והראשון בין הישראליות במקצה ל-5 קילומטרים בזמן של 58:11 דק', 16 שניות אחרי המנצחת ההונגריה קטלין סומנק. עדן גירלואנצה היתה צמודה לזבלודוף עד לסיום וסיימה שנייה בין הישראליות, כשהשתיים השיגו את הקריטריון לאליפות העולם. שלישית בין הישראליות סיימה טלי למקוף בזמן של 58:13 דק'.

במסגרת התחרות התקיים גם מקצה שליחים מעורב במסגרת אליפות ישראל בו ניצחה הפועל ירושלים (שחר רסמן, רוני בווה, מאיה עצמון, ארתור פולק) את הפועל בת ים (אלון לרנר, אביטל פליישמן, מור יעקב, כריס חשמה).

היום (ראשון) יתקיים במקצה המרכזי באליפות ל-10 קילומטרים במסגרת הסבב האירופי במים פתוחים, בו יתחרה גם האלוף האולימפי ב-1,500 חתירה, גרגוריו פלטיניירי האיטלקי.

לכל ציוד השחייה בשוונג-שופ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג