שחיין בריטי מת בניסיון לצלוח את תעלת למאנש

ניק תומאס בן ה-45 ניסה לצלוח את התעלה מבריטניה לצרפת במסגרת תחרות הסבולת "אנדיורמן" ונמצא ללא רוח חיים במרחק של קילומטר לסיום אחרי 16 שעות של שחייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחד האתגרים הגדולים ביותר בתחום ספורט הסבולת והשחייה בפרט הוא החצייה של תעלת למאנש מבריטניה לצרפת. מדובר בשחייה למרחק של 33 קילומטרים שבכל מקרה הולך ונעשה גדול יותר בגלל זרמים חזקים, אבל גולת הכותרת היא טמפרטורת מים קרה במיוחד שנעה בתקופה זו של השנה בין 14 ל-16 מעלות צלזיוס והחוקים של צליחת התעלה שקובעים ששוחים אותה בבגד ים בלבד וללא חליפות.

EnglishChannel

שחייה למרחק של 33 ק"מ מחופי אנגליה לצרפת

עוד כתבות בנושא 
"כך צלחנו את תעלת למאנש בתנאים מקפיאים" 
צליחת התעלה ב-11 רגליים: חלק א' 
אלעד בנימין על תחרות האנדיורמן 

למרבה הצער, הקושי הרב בצליחה הזאת שמביא בעיקר למקרים של היפותרמיה, גורם לרבים מהשחיינים שמנסים לצלוח לפרוש ובמקרים החמורים יותר הם גם נפגעים תוך כדי ניסיון הצליחה. בשבוע שעבר ניסיון כזה הסתיים במותו של בריטי בן 45 בשם ניק תומאס. בניגוד לרוב השחיינים האחרים שצולחים את התעלה בימים אלה, תומאס עשה זאת במסגרת אחת מתחרויות הסבולת הקשות ביותר הנקראת "אנדיורמן". מדובר במרוץ מלונדון לפאריס, שמתחיל בריצת אולטרה של 140 קילומטר, ממשיך בצליחת תעלת למאנש ומסתיים ברכיבה של קרוב ל-290 קילומטרים.

לפי הדיווחים בתקשורת הבריטית, תומאס שחה כ-16 שעות לפני שנמצא ללא רוח חיים במים במרחק של פחות משני קילומטרים מנקודת הסיום בקלאי שבצרפת. ניסיונות ההחייאה שבוצעו בחוף לא צלחו, והצוות הרפואי נאלץ להכריז שתומאס מת.

kineret_banner_468x60


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג