שחייה: גם קרן זיבנר בדרך לריו 2016

השחיינית הישראלית שהיתה במרחק נגיעה מריו במשחה 100 פרפר תהנה ככל הנראה מזימון מחודש של נבחרת השליחות בעקבות פסילת הנבחרת הבלארוסית. צפוייה לטוס לברזיל כבר בשבוע הבא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קרן זיבנר

קרן זיבנר השתייכה לקבוצת השחיינים שהיו במרחק נגיעה מהקריטריון האולימפי למשחקי ריו 2016. היא היתה קרובה לעשות את זה במשחה ה-100 פרפר, ובדיעבד הסתבר גם שבאליפות ישראל האחרונה בשחייה היא קבעה תוצאה שהיתה יכולה להכניס אותה למשחקים – אם רק היתה קובעת אותה שבועיים לפני כן.

קרן זיבנר שחיינית צילום: אלה אוזן

לפעמים יש גם הפתעות טובות. קרן זיבנר | צילום: אלה אוזן

אבל מסתבר שלפעמים גם נהנים מהמזל ומתפניות בלתי צפויות, ולפי הודעה שפרסם איגוד השחייה ביום שישי בערב מסתבר שקרן זיבנר בכל זאת תהיה בריו. עדיין אין אישור רשמי מהוועד האולימפי לסיפור הזה, אבל לפי ההודעה, יו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון גילה שאחת מנבחרות השליחות למשחקים האולימפיים, הנבחרת הבלארוסית, לא עומדת בקריטריון של ההתאחודת הבינלאומית שקובע שלפחות שתי שחייניות צריכות לעמוד בקריטריון A ועוד שתיים בקריטריון B.

בלארוס נפסלה בשל כך ונבחרת השליחות של ישראל ב-4 פעמים 100 מטר חתירה הוזמנה למשחקים האולימפיים. זה אומר שזיבנר אמנם לא תשתתף במשחים החזק שלה ל-100 פרפר ו-200 פרפר, אבל תוכל להגשים את החלום האולימפי שלה, ממש ברגע האחרון. לפי הצפי, זיבנר שכביכול סיימה את העונה בתום אליפות ישראל, תעבור בדיקות רפואיות בתחילת השבוע ותטוס לברזיל כבר באמצע השבוע כדי להצטרף לנבחרת השחייה הישראלית שכרגע מונה 6 שחיינים ועם זיבנר תגדל לשבעה.

קרן זיבנר אמרה בתגובה לדברים: "זו בשורה משמחת כל כך, ואני לא יודעת איך לעכל את זה. אני מאוד מקווה שהדבר יאושר סופית. פשוט הגשמת חלום מדהים". יו״ר איגוד השחייה סימון דוידסון הוסיף: "זו תהיה הסטוריה. מעולם לא היתה לנו נבחרת שליחות באולימפיאדה, ואני בטוח שהועד האולימפי ישמח כמונו ויאשר את הנבחרת, עשינו כאן עבודה יסודית ומעמיקה, שמוכיחה שתמיד נכון לרדת לפרטים. אני מאוד מתרגש, וכשקיבלתי את האישור ממש דמעתי, מכיוון שאני מכיר את קרן מאז היותה שחיינית צעירה. קרן בת 26, שיאנית ישראל, בחורה עם אנרגיה חיובית, ופספסה במאית את האולימפיאדה ב-200 פרפר ופשוט מגיעה לה להיות באולימפיאדה, אני שמח וגאה״.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג