שבת מתגלגלת: דרך בורמה בעקבות לוחמי תש"ח

שבוע לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות, יום אחרי יום הזיכרון לשואה ולגבורה יתקיים, 20 באפריל 2012: טיול החודש עם נביעות בדרך בורמה בעקבות לוחמי תש"ח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מסלול רכיבה דרך בורמה
מסלול רכיבה דרך בורמה

המסלול

אחרי הרשמה ולגימת כוס קפה/תה חם, קבלת תדריך מגנור המדריך, נצא מאחורי תחנת הדלק לעבר מסילת ציון ומשם טיפוס פתיחה ביער אשתאול אל עבר מצפה אשתאול . נמשיך לשם שינוי בירידה לעבר הסרפנטינות הידועות לצינור השילוח ולעין חילו, המשך רכיבה לכיוון מנזר לטרון, טיפוס חביב לנווה שלום, ומשם בירידה מהירה אל שרידי עין סוסין ונגיע למצפה הראל להפסקה וארוחה קלה. אחרי הסבר למפה המפוסלת הניצבת ליד האנדרטה נמשיך לעבר תל אבימור, נחצה מתחתיו ונשוב אל צומת עין חילו ממנה נעלה על "דרך האיילות" בטיפוס לגבעת חתול שבו נמצא מצפור שער הגיא ואנדרטת הפלמ"ח ונצפה באנדרטת לזכר הלוחמים שנפלו בתש"ח בקרבות על ירושליים ואולי גם נשיר את "באב אל וואד" לזכרם. ניתן להנות מחנות המשתלה והמתנות שבמקום ולהביא עציץ הביתה, חנות האופניים והריצה שבמקום "על דרך בורמה", ומי שירצה מחכה לו גם בית קפה חמוד וחדש בתוך המשתלה להנאה שלמה לקראת שבת.

מפת המסלול

מפרט טכני
אורך המסלול: 30 ק"מ
עליות מצטברות: כ-500 מטר
רמת קושי פיזי – בינוני
רמת קושי טכני – קל-בינוני
כינוס במשתלות פולק/על דרך בורמה- 7:30
יציאה לרכיבה – 8:00
סיום משוער – 12:00

נקודת כינוס:
משתלת פולק, על כביש 38, בין שער הגיא למסילת ציון (150 מטר לפני תחנת הדלק פז)

דרכי הגעה
הגעה מכביש 1 מחלף שער הגיא מכיוון ת"א – פרטים
הגעה מצומת שמשון – פרטים
לשים לב בשילוט עם פניית פרסה אחרי פנייה ימינה לתוך היער ואז חציית כביש 38 (יש פס מקווקו וזה מותר)

הערות:
1. הרכיבה בשבילים מסומנים בלבד – אין לרדת או לסטות מהם – יש לעקוב אחרי שלטי ההכוונה ובמידה של ספק לעצור ולהמתין לרכב המאסף.
2. יש לשמור על הטבע והניקיון – לא להשליך פסולת ולא לקטוף פרחים
3. אנו רוכבים בשטחי שמורות טבע ופארקים של קק"ל – יש לשמור על הכללים והתקנות של רט"ג וקק"ל ולא לפגוע בצומח , בחיי והדומם.
4. יש להגיע עם אופניים תקינים, קסדה, כלי תיקון, פנימית ספייר, משאבה, אוזן חילופית , משקפי שמש וקרם הגנה מהשמש, 3 ליטר מים ואוכל / חטיפי אנרגיה / פרי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג