שביעיית המחץ והג'וקר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס וולפסון

&nbsp

בעוד כשבועיים תחל התחרות שכולם חיכו לה, אליפות העולם באיש הברזל – קונה, הוואי. אלכס וולפסון עוצר לרגע את הכול ומביא את שמונת אנשי הברזל שלו אל הישורת האחרונה. מכריס מקורמיק דרך נורמן סטדלר ועד הג'וקר, אנדי "הקרנף" פוטס






אחרי שנה רצופת התרחשויות והפתעות בסבב תחרויות איש הברזל אנו מגיעים לישורת האחרונה, כל ההכנות כבר בעיצומן, שבועיים לפני אליפות העולם ב- 11 באוקטובר ב- Kona,Hawaii, שאליה יגיעו המובחרים ביותר. אני אנסה להציג ולהסביר את ההימורים שלי לשנה:

כריס מקורמיק (Chris Mc’Cormack)

כריס מקורמיק, שחוזר להגן על התואר, עבר שנה נהדרת. כמו שזה נראה כרגע הוא עומד לבצע "שידור חוזר" של השנה שעברה ולקטוף את התואר הנחשף בפעם השנייה. עד היום כריס הצליח לנצח בכל תחרות איש ברזל שהוא השתתף בו, 16 ניצחונות מתוך 11 תחרויות שהוא זינק בהם, כריס מרגיש מוכן מתמיד לקראת התחרות אבל על כתפיו יהיה מוטל הלחץ של הגנת התואר.




מקורמיק בטקס באירונמן הוואי 2007

בתחרות ההכנה האחרונה שביצע מקורמיק במונקו למרחק חצי איש ברזל, שהתקיימה בתנאים גשומים מתמיד ובמסלול מאד טכני. באחת הירידות התלולות התנתק לו הגלגל הקדמי באופניים וגרם לו להתרסקות. הוא קם על רגליו והמשיך, אך תוך זמן קצר התרסק שוב, הפעם בירידה אחרת. הפעם הוא החליט לוותר על הסיכון והמשיך בקצב יותר קל עד הסיום.

אנאקו ליאנוס (Eneko Llanos)

כן קראתם נכון, אנאקו ליאנוס ולא נורמן סטדלר, המתחרה היחיד שגורם לכריס מקורמיק לתהות אם הוא יוכל לעשות זאת בשנית. ביום טוב אנאקו הוא היחיד שמסוגל לרוץ כמעט כמו כריס והוא הוכיח לכולנו את זה בתחרות איש הברזל בפרנקפורט. בין הק"מ ה- 25 ל- 35 במרתון הצליח להחזיק בקצב עם כריס והפתיע את כולם בגדול. אותו תסריט חזר על עצמו כמה שבועות לפני כן בחצי איש הברזל ב-WILDFLOWER בארה"ב.



ליאנוס עושה חיים קשים למקורמיק ב-WILDFLOWER בארה"ב

נורמן סטדלר (Normann Stadler)

המועמד המועדף שלי לניצחון. הבעיה היא שאני פשוט לא רואה את זה קורה השנה. אלוף העולם לשנת 2004 ו- 2006, פנומן על שני גלגלים ומחזיק שיא מסלול האופניים בהוואי. הוא חזר שנה שעברה להגן על התואר ואחרי מספר פעמים שהקיא על האופניים והרגיש לא טוב נאלץ לפרוש מהתחרות. מה שאובחן אצלו נראה כקלקול כיבה חמור. ההתאוששות ארכה יותר מהמצופה וגרמה לו להסיר את ההשתתפות מעוד כמה תחרויות מפתח חשובות, למרות הכול, הצליח להפגין תוצאות יפות מאד בתחרויות פנים בגרמניה, תחרויות שאיננו יודעים עליהן הרבה ואין שום אימות לגבי אורך המסלולים. כל זה משאיר לנו הרבה מאד תהיות לגבי המצב הגופני של נורמן, למרות שברור שיצטרך לגייס את כל הכוחות כדי להגיע שוב פעם לפסגה.



נורמן סטדלר

קרייג אלכסנדר (Craig Alexander)

קרייג אלכסנדר הפתיע את כולנו כשסיים במקום השני אחרי מקורמיק לפני שנה, ובהופעה מאד יציבה. מתחרה שהפגין הרבה מאד שליטה במרחקי חצי איש ברזל והוכיח שגם כאן הוא יכול. כולם יודעים שפעם שנייה בהוואי יכולה להיות מאד אכזרית והשאלה היא, אם גם הפעם יוכל קרייג אלכסנדר להתמודד עם האי ולספק את הסחורה?




אלכסנדר מסיים במקום השני באירונמן הוואי 2007


פאריס אל סולטאן (Faris Al Sultan)

אלוף העולם לשנת 2005 מעירק, ניצחון שרבים טענו שלא הגיע לו. ניצח השנה תחרויות יותר "מרוחקות" כגון תחרות איש ברזל במלזיה ומקומות בהם לא היה לו יותר מדי תחרות ברמה שלו. אחד האתלטים הבודדים ברמתו שמתאמן ללא מאמן וחושף את תוכנית האימונים לעיני כל ב- 2peak.com. הוא ידוע כאחד שמשקיע שעות רבות באופניים ומעט יותר בריצה, אם השנה פאריס יצליח להתברג בסוף החמישייה הראשונה זה יהיה הישג אדיר.




פאריס אל סולטאן


טורבורן סינדבלה (Torbjorn Sindballe)

הידוע גם בכינוי "דב הרעם", קשה מאד לפספס אותו בגלל גודלו העצום. הוא סיים שלישי בשנה שעברה והיה בולט מאד שהתחרה כולו בלבוש לבן, שכלל גם כפפות לבנות בהן דחף קרח כדי להתחמם כמה שפחות. אחד הרוכבים היותר חזקים על המסלול והיחיד שיכול לקרוא תיגר על נורמן במסלול הרכיבה, אבל הבעיה נעוצה אצלו בריצה וקשה מאד לשער מה יוכל לעשות הפעם, זה מה שגרם לי להוציא אותו מהחמישייה הראשונה.




אלכסנדר מסיים במקום השלישי באירונמן הוואי 2007


מרינו ונהויניקר (Vanhoenacker Marino)

המתחרה הפייבוריט של מרבית הישראלים שזכו לראות אותו גם באוסטריה, מרינו "שרף" את המסלול באוסטריה השנה בפעם השלישית והוסיף ניצחון שלישי רצוף במסלול. מרינו הוא מתחרה מאד חזק שיכול לרוץ בצורה מאד יציבה ולהתקרב לחברים מראש העמוד, הבעיה היחידה היא שבהוואי המתחרים הם בליגה שונה ויהיה מעניין לראות אם מרינו יצליח להחזיק.




מרינו ונהויניקר


הג'וקר
אנדי "הקרנף" פוטס (Andy Potts)

אנדי מגיע מסבב ה- ITU (תחרויות למרחק יותר קצר, בד"כ מרחק אולימפי). הוא ידוע ביכולת השחייה המרהיבה שלו ונחשב פנומן בשחייה בקרב הטריאתלטים, אחרי שכשל להשיג מקום בנבחרת האולימפית של ארה"ב כנגד כל הסיכויים, החליט להמשיך בדרך קצת שונה ובמקביל התחרה במספר תחרויות חצי-איש ברזל בהן הפגין שליטה מוחלטת עם תוצאות מדהימות והפך את עצמו לשליט במרחק לחצי-איש ברזל, מה שנתן לו את כרטיס הכניסה ל-KONA. אי-אפשר לדעת מה אנדי ישלוף מהשרוול והאם הוא בכלל יהיה מסוגל לסיים תחרות איש ברזל בתנאים כמו של הוואי, במיוחד שזו תחרות איש הברזל הראשונה שלו.





"הקרנף" אנדי פוטס


&nbsp



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג