"שביל שותפות 2000" – מסלול רכיבה חדש

בשבוע הבא ביום שני יחנך "שביל שותפות 2000", מסלול רכיבה חדש בצפון הארץ. השביל לאורך 35 קילומטרים יחבר בין כרמיאל ומישגב. המסלול צפוי למשוך אליו אלפי רוכבים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בשבוע הבא ביום שני יחנך "שביל שותפות 2000", מסלול רכיבה חדש בצפון הארץ. השביל לאורך 35 קילומטרים יחבר בין כרמיאל ומישגב. המסלול צפוי למשוך אליו אלפי רוכבים

מאת:שוונג תקשורת


ביוזמת תכנית ’שותפות 2000’ של הסוכנות היהודית וקהילת פיטסבורג, יושק ביום שני, 11.05.09, מסלול רכיבת אופניים דו כיווני, "שביל שותפות 2000", שיחבר בין כרמיאל למשגב. השביל, שאורכו 35 ק"מ, יעבור בין תוואי עירוני לבין שמורת טבע ונוף פתוח. הוא ייפתח לקהל הרחב באוקטובר השנה וצפוי למשוך אלפי חובבי רכיבה מקצועית ומבקרים מחו"ל ומישראל.

מנהלת פרויקט ’שותפות 2000’ של הסוכנות היהודית בכרמיאל-משגב, יעל רייך, אומרת כי המיזם החדש הוא חלק מתכנית כוללת לפיתוח כרמיאל – משגב כאזור תיירות ליחידים ולמשפחות וכי בעתיד יפותחו לאורך המסלול אטרקציות שונות וייערכו בו אירועי תיירות וספורט, כמו צעדת היל"ה בגליל.
מסלול הרכיבה הוקם על ידי תכנית ’שותפות 2000’ של הסוכנות היהודית וקהילת פיטסבורג, בשיתוף עם עיריית כרמיאל, המועצה האזורית משגב, הרשות לפיתוח הגליל , קק"ל ורשות הטבע והגנים.

אורכו של ’שביל שותפות 2000’ הוא 35 ק"מ והוא עובר בטיילת כרמיאל, נחל חילזון, מטעי הזיתים של יודפת ושל הכפר שע’ב, חורבת ראש זית ויער שגב עד לפארק אוסטרליה במרכז משגב. זהו מסלול דו כיווני להליכה ולרכיבת אופניים, שמחולק למספר מקטעים: מסלול רכיבה בתוך העיר כרמיאל הוא מסלול בנוי המתאים לכל המשפחה; מקטעי השביל בנחל חילזון, זיתי יודפת ועד מרכז יער שגב הינם מסלול לרכיבת שטח. לשביל מס’ מבואות כניסה ויציאה, המאפשרות למטייל לבחור את מקטע השביל המתאים ליכולותיו, להרכב הקבוצה שבו הוא רוכב ולזמן העומד לרשותו. 

תכנית ’שותפות 2000’ של הסוכנות היהודית מחברת בין 550 קהילות יהודיות בעולם לבין 45 אזורים במדינת ישראל. קהילת פיטסבורג היא הקהילה השותפה של אזור כרמיאל-משגב במסגרת הפרויקט.

טקס ההשקה יתקיים ב- 11.05.09 בשעה 16.00 במעמד יו"ר הוועדה לישראל בסוכנות היהודית, רני טריינין, ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר, ראש המועצה האזורית משגב, רון שני. כן ישתתפו בטקס שני יושבי הראש של "שותפות 2000" מטעם קהילת פיטסבורג. לאחר גזירת הסרט, ייצאו המשתתפים למסלול הנסיעה בגי’פים או באופניים.

תמונות / יח"צ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג