רצי המרתון הישראלים כובשים את ברלין

גבי אטל יצא עם עוד כ- 230 רצי מרתון לברלין כדי להיות חלק מחגיגה גדולה שתתקיים ביום ראשן הקרוב. במהלך הימים הקרובים, לקראת, במהלך ולאחר המרתון, יעביר אטל דיווחים על החוויה הישראלית במרתון ברלין ולא רק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גבי אטל יצא עם עוד כ- 230 רצי מרתון לברלין כדי להיות חלק מחגיגה גדולה שתתקיים ביום ראשן הקרוב. במהלך הימים הקרובים, לקראת, במהלך ולאחר המרתון, יעביר אטל דיווחים על החוויה הישראלית במרתון ברלין ולא רק

מאת:גבי אטל, מיוחד עבור שוונג ממרתון ברלין



כל הכתבות על מרתון ברלין – כאן
קישור ישיר לסיקור החי – כאן


יום שישי 28 לספטמבר 2012 , 3 וחצי בבוקר נמל תעופה בן גוריון , היעד :ברלין , 4 טיסות ליעד על המסך ההמראות מרמזות על כמות הנוסעים היוצאת מן הכלל לברלין.

טיסת ישראייר לברלין מלאה עד 0 מקום , כ- 70% מהנוסעים הינם רצי מרתון נרגשים , השאר תיירים ישראלים שעדיין לא מבינים איזה הפתעה מחכה להם בסוף שבוע הנוכחי בברלין.

במהלך הטיסה הרצים מחליפים חוויות ודעות בעיקר על הקיץ החם והלח שבמהלכו הם התאמנו למרתון ברלין,כמעט כולם מסכימים פה אחד שלהתאמן למרתון בקיץ הוא עניין לא אידיאלי .

רן גרודצקי
בן 47 מרמת השרון, רץ בקבוצת הריצה של MY WAY, ינסה לשבור שיא ולרוץ את המרתון ב 3 וחצי שעות: "זה המרתון השלישי שלי רצתי בפראג ואת מרתון ניו יורק לפני 5 שנים".  גרודצקי
מספר על חוויה המיוחדת ביותר של ההכנות למרתון בברלין: "האימונים לברלין בקיץ היו חלום …חלום בלהות, היה קשה ביותר בעיקר הלחות, הדבר המעניין היה שיצאתי לרוץ ב 4 וחצי ופגשתי את הילדים שלי שבדיוק היו חוזרים מהבילוי".




 גרודצקי
מספר על הריצה המתוכננת: "אנחנו רצים עם דגל ישראל מודפס על הגב וזה מאד סמלי בעייני ,כיוון שאנחנו בברלין". לסיום מבקש רן לגוין קנינג ואריאל הלר על התמיכה האימונים הפרגון: "זה השלב להגיד להם תודה יהיה מה שיהיה".


החולצות של קבוצת MY WAY


סיפור מדהים אנחנו שומעים מאלעד שניידר בן 28 מקיבוץ הסוללים ( מעט מזרחה לצומת המוביל, ליד נצרת) אלעד מגיע לברלין עם חברתו, נעם לסר בת 25, שבאה לתמוך באהוב ליבה. "אני מגיע למרתון לרוץ בשביל התוצאה", מצהיר אלעד, "היעד הינו 2:50" לאחר שיחה קצרה התברר שאלעד, בן ה- 28, עבר צנתור בשנה שעברה עקב מום בליבו.


אלעד שניידר ונעם לנסר



" לאדם יש 2 קוצבי לב, לי יש 3 קוצבים, במידה והשלישי מתחיל לעבוד אצלי ישנה סכנה להתקף לב". "זה מרתון 6 עבורי רצתי 3 פעמים את טבריה את אמסטרדם ורומא" אלעד מנהל ובעלים של חדר כושר "שניידר ספורט " ומכין נערים לטירונות ולשרות ביחידות מובחרות. כמו כולם גם אלעד מציין שהיה מאד קשה להתאמן בקיץ: "אני פותח את המכון ב- 6 בבוקר כך שהאימונים החלו ב- 3 וחצי בבוקר".



גם את זהבה שמואלי פגשנו במטוס (בתמונה עם חולצה שחורה, שלישית מלמטה) הפעם זהבה מלווה לברלין כ- 15 רצים.


אילן צחי בן 46 מכרכור רץ מרתון בפעם ה- 6 כאשר זו פעם 3 ברציפות שהוא ירוץ במרתון ברלין. מדוע דווקא ברלין?  אני שואל. המסלול מצוין והארגון למופת" מציין אילן ומוסיף: "רצתי גם את פריז ות"א" וציין לטובה את המסלול והארגון של מרתון ג'ילט ת"א האחרון: "היה מאד מקצועי".


אילן צחי


על האימונים וההמשך מספר צחי: "אני לא מתאמן עם קבוצה, חבר הכין לי תוכנית ואני רץ לפיה, התחלתי להתאמן לפני 4 חודשים ,הלחות הרגה אותנו בקיץ ורוב הריצות היו בשעה 4 וחצי בבוקר, היעד שלי למרתון ברלין זה 3:55". בינואר אילן צחי מתכנן להשתתף בחצי ישראמן סמסונג באילת: "אחרי כמה מרתונים זהו האתגר הבא". אילן מלווה במשפחתו אשתו ו- 3 ילדיו, להם הוא מקדיש את הריצה.



לבסוף אנו פוגשים את ורדית סגל ממושב כרם מהרל אשר רצה בקבוצת רצי המושבות. זהו מרתון שני עבורה אחרי שהשלימה את מרתון ניו יורק בתוצאה של 3:46 שעות בשנה שעברה: "אשמח לחזור על אותה תוצאה גם בברלין" מציינת ורדית.

ורדית סגל

28.9.2012


גבי אטל

גבי אטל– מנכ"ל זניט מדיה חברת המדיה של קבוצת באומן בר ריבנאי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג