רצים למען גלעד שליט במוצ"ש

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אמיר כהן




ת"א, ערב אירועי לילה לבן, התייצבנו בכיכר רבין קבוצת רצים במטרה למחות, להזדהות ולהזכיר לאנשים המבלים בתל אביב שגלעד שליט כבר יותר משנתיים בשבי. עינה, אדריכלית מתל אביב בשיתוף אתר שוונג יזמו ריצה זו, שלרגע לא נשכח אותו שם









עסקת השבויים התקיימה היום (16.7) בבוקר. אלדד רגב ואודי גולדווסר חזרו אלינו מהשבי כשהם סגורים בתוך ארון, ומשפחותיהם מבכות עליהם. "תפסיקו ללכת לים ותצאו לרחובות", אמרה היום מקורבת למשפחת רגב בנושא גלעד שליט, שעדיין נמצא בשבי כשהוא עדיין בחיים ואין שום חדש לגבי חזרתו לישראל.
עינה, רצה חובבת מתל אביב חברת שוונג יזמה ריצת הזדהות עם משפחות החטופים בדגש על גלעד שליט.



אירגון "הבנים" תרמו לאירוע חולצות דגלים וסטיקרים ולמפגש בכיכר רבין הגיעו למעלה מ-100 רצים. עשרות הרצים יצאו לדרך כאשר רובם לבושים בחולצה שמופיעה בה גלעד שליט. המסלול שאורכו 8 ק"מ עבר בטיילת, שד' רוטשילד והסתיים בכיכר רבין שהיה עמוס באנשים שפקדו את אירועי לילה לבן. ההד שנגרם בשל הריצה היה גדול. אנשים לא נשארו אדישים לנעשה ואף מחאו כפיים. הרצים קראו קריאות להחזרת גלעד שליט וההרגשה הייתה, כמובן, הזדהות מצד כל הסובבים.



על כך בידיעות אחרונות כתבו, "מרוטשילד חתכנו לבננה ביץ'. בדרך נתקלנו בעשרות אנשים רצים ברחוב, כולם לובשים חולצות בעד שחרור השבויים ונושאים דגלים עם תמונת גלעד שליט. אופס סיכה דוקרנית בבועת הנהנתנות התל אביבית".







סיכה דוקרנית בבועת הנהנתנות התל אביבית




לצערנו בינתיים גלעד עדיין בשבי, ובין כל המהומות סביב אולמרט, גלעד יורד אט, אט מסדר היום, ואובד במבוכי הבירוקרטיה הפוליטית.



אנו מעוניינים להמשיך את מסורת הריצה ולהפכה לריצה קבועה, כאשר הדגש הוא על מחאה דינאמית שקטה ועוצמתית. קבוצה של רצים תצא מכיכר רבין עם דגלים וחולצות שעליהם הכתובת "שליט עכשיו!". הריצה תהיה עניינית – ריצה ספורטיבית מחאתית. הכמות אינה חשובה כל עוד אנחנו מתמידים כל שבוע. יהיו כאלו שיגיעו פעם בחודש וכאלו שיתייצבו מידי שבוע (בתקווה שגלעד יוחזר הביתה במהרה ולא נאלץ לרוץ עוד הרבה זמן) כל מי שיבוא – מה טוב.



המסלול מתוכנן להיות אותו מסלול של כ- 8 קמ"ש: יוצאים מכיכר רבין מערבה עד לכיכר אתרים דרך שדרות בן גוריון, על הטיילת דרומה עד הדולפינריום. משם שוברים מזרחה למגדל שלום, ודרך שדרות רוטשילד וח"ן חוזרים לכיכר רבין.







3 ביולי, בריצה הראשונה באירועי לילה לבן



היוזמה מאורגנת בשיתוף אתר שוונג, שבו תוכלו למצוא עדכונים ופרטים ברגע שהיוזמה תגובש באופן מלא, וחבורת "מחכים לגלעד בכיכר"- חבורה של משמרת ערנות אשר מתייצבת בכיכר רבין כל יום בין 20:00 ל-21:00 במחאה על החזרתו המהירה של גלעד מהשבי, שעוזרים לי עם עניין החולצות.



הריצה הבאה תתקיים: ביום שבת הקרובה, 19 ליולי

כינוס בשעה: 20:00

מקום מפגש: כיכר רבין בסמוך למזרקה

מרחק: 8 ק"מ

מפת מסלול



תמונות מהריצה הראשונה למען גלעד שליט:

צילום אמיר כהן

צילום טלי שיאצו



לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר במייל:

[email protected]

[email protected]





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג