רן מרגליות ואלברטו קונטאדור באותה הקבוצה

לשוונג נודע כי הרוכב הישראלי, רן מרגליות, התקבל כסטג’ייר לקבוצת סקסו בנק - סאנגארד.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לשוונג נודע כי הרוכב הישראלי, רן מרגליות, התקבל כסטג'ייר לקבוצת סקסו בנק – סאנגארד.

מאת:מערכת שוונג


סקסו בנק – סאנגארד, מדרג הפרו – טור (הדרג הבכיר ביותר של האופניים) צירפה לשירותיה את רוכב האופניים הישראלי, רן מרגליות, כחבר בקבוצה להמשך העונה, ולעונת 2012 כסטאג'ר. הרוכב בן ה- 23 כבר היה שנה שעברה סטאג'ר בקבוצת פוטון-סרווטו מדרג משני.


רן מרגליות (בחום מימין), איוון באסו (בירוק), אלסנדרו בלאן (אדום משמאל)


רן מרגליות סיפר לאתר סקסו-בנק:
"זהו כבוד ענק עבורי להתקבל לאחת מקבוצות הרכיבה הטובות בעולם ולעבוד יחד עם אלוף כמו ביארנה ריס כמנהיג. ללא ספק, אנצל הזדמנות זו בכדי ללמוד ממנו ואני מצפה בקוצר רוח לגלות את הפוטנציאל המלא שלי. זה דבר נהדר לגלות שזה אכן באמת אפשרי לקחת צעד זה, במיוחד לאור העובדה שאין מסורת רכיבה ארוכה בארצי".

ביארנה ריס, ניצח בטור דה – פראנס בשנת 1996 וזכור בעיקר כמי שעצר את שרשרת הנצחונות של מיגל אינדוריאן במרוץ. ריס הגיב: "אני עוקב אחר רן  במשך כמה שנים ואני חושב שכעת מגיע לרן את ההזדמנות לקבל חוזה. הוא רוכב צעיר ומעניין והייתי רוצה לראות כמה רחוק נוכל לקחת את יכולתיו קדימה".

מרגליות חזר ביום ראשון האחרון ממחנה אימונים של קבוצת סקסו בנק – סאנגארד אשר נערך באלפים, וביום חמישי (4 באוגוסט 2011) הוטס לאיטליה להמשך אימונים ותחרויות. עדיין לא ברור מתי יזנק במדי הקבוצה החדשה למרוץ הראשון.

קישורים: אופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג