רם דובר ושרון כהן-פורת אלופי ישראל בכושר גופני

בתום שלושה ימים מפרכים במיוחד של תחרויות שונות החל משחייה ועד להרמת משקולות והליכה על הידיים הוכתרו האלופים החדשים שגם זכו בפרסים כספיים נאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רם דובר ושרון כהן פורת חוגגים ניצחון באליפות ישראל בכושר גופני
רם דובר ושרון כהן פורת חוגגים ניצחון באליפות ישראל בכושר גופני

אליפות ישראל בכושר גופני, או ה-RFA, או פשוט התחרות השנתית הגדולה ביותר של מתאמני הקרוספיט, הסתיימה היום (שבת) באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף בתום שלושה ימים מפרכים. זה התחיל עוד ביום חמישי בפארק דרום בתחרות ששילבה שחייה וריצה. ביום השני עברו המתחרים לאצטדיון שם נבנו עבורם מתקנים מתאימים לתחרות, והיום התקיימו מקצי חצי הגמר והגמר.

רם דובר ושרון כהן-פורת חוגגים ניצחון באליפות ישראל בכושר גופני

כל אחד זכה בפרס כספי של 10,000 שקלים. רם דובר ושרון כהן-פורת | צילום: דני בורשבסקי

האלוף החדש בגברים היה רם דובר, אחד המתחרים הבולטים בארץ שבשנה שעברה סיים במקום השני וכבר הספיק להתחרות גם מספר פעמים בחו"ל. דובר שמגיע ממועדון קרוספיט TLV הוביל למעשה את התחרות בכל השלבים שלה, כאשר ביום הראשון הוא ניצל את היותו שחיין עבר תחרותי, ובימים השני והשלישי הפגין את היכולות שלו גם בעבודה עם המשקולות ובכלל בתרגילי חוזק שונים אותם מבצעים בתחרות הזאת בקומבינציות של מספר תרגילים אחד אחרי השני.

עוד כתבות בנושא

20 סיבות טובות לבצע קרוספיט 
20 מושגי קרוספיט שחייבים להכיר 
ריבוק פתחה חנות קונספט ובוקס בנמל תל אביב 

גם האלופה החדשה הגיעה ממועדון קרוספיט TLV. מדובר בשרון כהן-פורת שבעברה היתה חברת נבחרת ישראל בחתירה אקדמית וכיום היא מתאמנת בקרוספיט במקביל ללימודי הרפואה שלה. כהן-פורת בלטה פחות במקצה הגמר, שבו היה שילוב בין תרגיל דד-ליפט בהרמת משקולות עם תרגילים אחרים כמו עליית מתח עם הרגליים למעלה, הליכה על הידיים וקפיצות חבל. כהן-פורת ניצלה בעצם את הפער הגדול שפתחה על יריבותיה בניקוד הכללי בשלבים הקודמים, בדרך לניצחון בתחרות. אגב, כל אחד מהמנצחים זכה בפרס כספי של 10,000 שקלים. בתחרות הנשים השתתפה גם אשת הברזל נינה פקרמן, שאחרי שפרשה מפעילות מקצוענית בטריאתלון למרחקים ארוכים, גילתה לפני חודשיים את הקרוספיט. בפרק הזמן הזה היא הספיקה להעפיל לאליפות ישראל, ובאליפות עצמה להגיע לגמר ולסיים בו במקום העשירי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג