רועי זוארץ סיים במקום ה-18 בגביע העולם בצ'ינגדאו

הטריאתלט הישראלי הצליח לעלות לגמר בתחרות שבה הפורמט קצת שונה ושם רשם את אחת ההופעות הטובות שלו בסבב. אמיתי יונה סיים שני בגמר ב'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט רועי זוארץ רשם היום (ראשון) את אחד מהישגיו הטובים ביותר בסבב גביע העולם בטריאתלון כשסיים במקום ה-18 בתחרות בסבב שהתקיימה בצ'ינגדאו שבסין.

אחת התחרויות הטובות שלו. רועי זוארץ | צילום: יוסי רובננקו

עוד כתבות בנושא 
סיכום גביע אירופה בפורטוגל בהשתתפות 21 ישראלים
אמיתי יונה סיים במקום ה-22 בגביע העולם במדריד
מה הסוד של טריאתלון הנשים?

הפורמט היה קצת שונה בתחרות זו. 78 מתחרים כולל זוארץ ואמיתי יונה הישראלים חולקו ביום שבת לשלושה מקצי חצי גמר, בהם התחרו למרחק ספרינט. 9 הראשונים בכל מקצה עלו לגמר ואליהם הצטרפו שלושת הטריאתלטים הנוספים שהשיגו את הזמנים המהירים ביותר. זוארץ היה אחד מהם כמו גם בן קאנוט האמריקאי, שבסופו של דבר סיים שני בגמר.

הגמר שהתקיים היום (ראשון) היה למרחק מיני ספרינט. זוארץ סיים בו במקום ה-18 בזמן של 28:33 דק' והיה רחוק ב-51 שניות מהמנצח האוסטרלי מתיו האוזר. המיקום הזה העניק לזוארץ 132.86 נקודות בדירוג האולימפי והוא צפוי להתקרב לאמיתי יונה, שהתחרה בגמר ב' בצ'ינגדאו וסיים בו במקום השני.

זוארץ צפוי להתחרות בסוף השבוע הבא בתחרות נוספת בסבב, הפעם בקליארי שבסרדיניה. במקביל, האחים שחר ורן שגיב יתחרו באותו סוף השבוע בסבב העולמי ביוקוהומה, יפן.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג