רוכבים עם נביעות: מגזין וידאו חדש לאופניים

מגזין וידאו חדש, מבית נביעות, יעלה מדי שבוע פרק חדש בשוונג, שיכלול פינת טיולים, פינת מוסכניק עם מכונאי אופניים מומחה, פינת רכיבה טכנית לשיפור טכניקות רכיבה בשטח, פינת תזונה ופינת ליגה ואירועים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מגזין וידאו חדש, מבית נביעות, יעלה מדי שבוע פרק חדש בשוונג, שיכלול פינת טיולים, פינת מוסכניק עם מכונאי אופניים מומחה, פינת רכיבה טכנית לשיפור טכניקות רכיבה בשטח, פינת תזונה ופינת ליגה ואירועים

מאת:ADR TV


לפניכם הסרטון הראשון בפרוייקט החדש של חברת נביעות הנקרא – "רוכבים עם נביעות". החל מהיום ובמשך שמונת החודשים הקרובים יעלה כל שבוע ביום חמישי, פרק חדש בשוונג.

"רוכבים עם נביעות" מיועד לחובבי רכיבת אופניים ומטרתו לספק לרוכבים שירות ומידע לרכיבה מהנה ובטוחה יותר. במגזין יתארח צוות מומחים הכולל את רוכב השטח המקצועי נמרוד כהן (עז הרים), אלונה לאוב גלבוע – מורת דרך מוסמכת, מכונאי אופניים של רשת מצמן והתזונאית שרון דבוש.

המגזין המופק על ידי חברת ADR TV, יעסוק בנושאים שונים ומגוונים שיספקו לרוכבי האופניים וחובבי הגלגלים שירות, עזרה, טיפים ומידע שיעזור להם בשנה הקרובה להגיע למקומות שאינם מכירים, לתקן תקלות בשטח, להיות מעודכנים בליגת התחרויות, להשתפר ברכיבה הטכנית ולקבל מידע תזונתי חיוני לרכיבות.

במגזין:

פינת הטיולים – מיטב המסלולים בארץ ובארץ נביעות- הגליל העליון,מקור המים של נביעות. את הפינה מגישה אלונה לאוב גלבוע,רוכבת אופניים ומורת דרך מוסמכת, המציגה בפני הגולשים לא רק מסלולים אלא גם את ההיסטוריה מאחוריהם.פינת המוסכניק- מכונאי האופניים של מצמן את מרוץ מעניק טיפים וטריקים חיוניים לרוכב שלא רוצה לחזור הביתה ברגל.
רכיבה טכנית – פינה בהנחיית נמרוד כהן (עז הרים) לשיפור ביצועי הרכיבה ולימוד טכניקות רכיבה חדשות.
פינת תזונה – טיפים לתזונה ושתייה נכונה בהנחיית דיאטנית נביעות שרון דבוש.
פינת הליגה והאירועים – סקירה של ליגת התחרויות של איגוד האופניים, אירועי אופניים המוניים ותחרותיים ומידע כללי על התרחשויות בעולם האופניים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג