רוכבים ישראלים השיגו קרטריון לאליפות העולם הקרובה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס קפלן: דובר איגוד האופניים





רוכבי נבחרת ישראל באופני הרים לקחו חלק באליפות אירופה באופני הרים שהתקיימה בקפדוקיה שבתורכיה. מישראל יצאו להתחרות 4 רוכבים :
ענבר רונן (CCC), שלומי חיימי (swisspower ), ניצן מרגלית ,(CCC) ועידן שפירא (CCC). הרוכבים יוצאו במימון מלא של איגוד האופניים בליווי אנשיו.

התחרות נפתחה בתחרות הנוער גברים נשים , בתחרות זו לקחו חלק 3 רוכבים: אלוף ישראל שלומי חיימי , ניצן מרגלית ועידן שפירא.








Cappadocia MTB 2006




התחרות התקיימה במסלול טכני שעבר בנופים הקסומים של קפדוקיה. לזינוק יצאו 55 רוכבים מרחבי אירופה. ניצן מרגלית פרש ראשון ולא סיים את התחרות. עידן שפירא סיים במקום ה-38 בזמן של 1:32:34, ושלומי חיימי סיים במקום ה-20 בזמן של 1:23:30
כאשר מנצח התחרות תומס ליכטר משוויץ מסיים בזמן של 1:13:52.

ענבר רונן ושלומי חיימי השיגו את הקריטריון לאליפות העולם שתתקיים בסקוטלנד בסוף ספטמבר.



ענבר רונן


למסלול הקשה זינקו 40 רוכבות מהן 32 בלבד הצליחו לסיים את המסלול . המסלול באורך של 7.1 ק"מ עבר בנופים של קפדוקיה ושילב חלקים טכניים ועליות רבות. התחרות כללה 5 הקפות ובסה"כ מרחק של 35 ק"מ.



אלופת ישראל אשר נמצאת בתקופה לא טובה , הנמיכה ציפיות לפני המירוץ , והיא סיימה במקום ה-28 בזמן של 2:09. אמנם המטרה של השגת הקריטריון להשתתפות באליפות העולם בסקוטלנד בשנה הושגה אולם מדובר מבחינתה בתוצאה שאינה מספקת.





ענבר רונן (צילום: גלי רונן)



רונן אמרה בשיחה מתורכיה: "אני לא מאוכזבת , יש שיפור משנה שעברה בה לא סיימתי והייתי רחוקה הרבה יותר מהמנצחת. אני בתקופה לא טובה , וראיתי שאני לא רוכבת כפי שאני בדר"כ גם ביחס למתחרות האחרות. עשיתי הכי טוב שיכולתי ויש שיפור משתי התחרויות האחרונות. בסה"כ השגתי את המטרה להיות בין 30 הראשונות ולהשיג את הקריטריון לאליפות העולם. ספורטאי צריך לדעת להתמודד גם בתקופה לא טובה.





ענבר בגביע העולם בבלגיה (צילום: גלי רונן)





שלומי חיימי


שלומי, למרות שהיה פצוע עד לא מזמן, השיג את התוצאה הטובה ביותר
באליפות אירופה לרוכב ישראלי אי פעם.

בסוף התחרות מסר: "אני מאוכזב מהתוצאה אבל לא מאוכזב מעצמי. היה לי יום לא טוב, ואני שמח שלמרות זאת השגתי תוצאה כזאת. אני יודע שאני מסוגל להשיג תוצאה יותר טובה – בעיקר כי אני מכיר את המתחרים, ובתחרויות קודמות עקפתי את רובם. למרות זאת אני שמח שהשגתי את הקריטריון לאליפות העולם שזה הדבר החשוב מבחינתי. עכשיו אני מתכוון להתכונן אליה כמו שצריך (תתקיים בספטמבר בסקוטלנד). עד אז יש לי עוד שתי תחרויות בשוויץ שיהיו מבחנים עבורי.



בסה"כ אני שמח שיש לי עוד הזדמנויות. בתחרות גדולה אני יודע שביום טוב אני שווה לפחות עשיריה ראשונה, אם לא פודיום. אני חושב שפשוט לא חזרתי לעצמי מנטלית ופיסית מהפציעה לפני חודש שהשביתה אותי לפני האליפות.





שלומי במתחרות בשוויץ





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג