רביעיית אתלטים תייצג את ישראל באליפות אירופה

המשלחת הישראלית לאליפות אירופה באולמות בפאריז תכלול ארבעה אתלטים. ג’יליאן שוורץ הודיעה היום כי לא תשתתף באליפות בגלל הפציעה ברגלה שמנעה ממנה פעילות בחודש האחרון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


המשלחת הישראלית לאליפות אירופה באולמות בפאריז תכלול ארבעה אתלטים. ג'יליאן שוורץ הודיעה היום כי לא תשתתף באליפות בגלל הפציעה ברגלה שמנעה ממנה פעילות בחודש האחרון

מאת:אורן בוקשטיין- דובר איגוד האתלטיקה


דמיטרי קרויטר, יוחאי הלוי, דניאל פרנקל ומעין פורמן יהיו הרביעיה שתייצג את ישראל באליפות אירופה באולמות שתתחיל ביום שישי בפאריז. קופצת המוט ג'יליאן שוורץ שהייתה אמורה לייצג את ישראל לראשונה בחייה בתחרות רשמית, הודיעה היום כי לא תשתתף באליפות עקב התאוששותה מהפציעה ברגלה.


יוחאי הלוי ייצג את ישראל בקפיצה משולשת
צילום עופר ביידה



שוורץ נפצעה ברגלה בתחרות משחקי מילרוז שהתקיימה בניו יורק ב-28 בינואר השנה. לאחר התחרות רופאה המליץ לה על מנוחה של שלושה שבועות במהלכן היא נמנעה מאימונים. שוורץ סיפרה היום כי כבר החלימה מהפציעה, אולם עקב מחסור האימונים והשש מהעמסת יתר על הרגל הפצועה בטרם עת, היא מעדיפה להתרכז בהכנות להמשך העונה ולהתמקד בהכנות לתחרויות הגדולות השנה ובראשן אליפות העולם בקוריאה.


דמיטרי קרויטר אחד מארבעת הנציגים הישראלים באליפות אירופה באולמות
צילום: עופר ביידה



ארבעת האתלטים, שימריאו ביום רביעי לפאריז, קיבלו הערב תדריך סופי לקראת היציאה לאליפות. את ארבעת האתלטים ידריכו באליפות מאמניהם האישיים: אנטולי שפרן את קרויטר ופרנקל בקפיצה לגובה, אלכס מרמן את הלוי במשולשת ואלברט פונגין את פורמן בגובה.


מעין פורמן גם תהיה באליפות כנציגת ישראל
צילום עופר ביידה



פרנקל כמעט שברה את השיא הישראלי

ביום ראשון, 26 בפברואר 2011, התקיימה באצטדיון הדר יוסף תחרות הזמנה של אגודת מכבי ת"א, במסגרתה ניסתה פרנקל לעבור 1.93 מ' ללא הצלחה. אלופת ושיאנית ישראל בקפיצה לגובה עברה בניסיון הראשון 1.80 מ' ובניסיון השני 1.85 מ'. לעיני מלוויה הקבועים ואוהדיה השרופים, ההורים ובן הזוג, ניסתה פרנקל לשבור את השיא הישראלי, אולם פסלה בשלושת ניסיונותיה.


דניאלה פרנקל, אתלטית השנה של שוונג, כמעט שברה את השיא הישראלי
צילום: עופר ביידה



שלושת אתלטי הקרב 10 שברו את שיאיהם האישיים בקפיצה במוט. ולדימיר בוריסנקו מעמק חפר שהחל לא מזמן לקפוץ במוט, קבע 3.40 מ', שיפור של 50 ס"מ לשיאו הקודם. גם חברו לאגודה ואלוף ישראל בקרב 10, אנטולי מיננקו שיפר משמעותית את שיאו האישי שעמד על 3.65 מ' כשעבר לראשונה בחייו 4.00 מ'.

סגן אלוף ישראל, קוסטנטין קריניצקי ממכבי חיפה שיפר את שיאו האישי ב-10 ס"מ כשעבר 4.50 מ'. יודת הפטיש יבגניה זבולוטני קבעה 58.94 מ' בתחרות הראשונה שלה השנה. תוצאה קצרה ב-25 ס"מ בלבד משיאה האישי והישראלי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג