קריטריון אירופי למראענה, מכבי חיפה זכתה באליפות שנייה ברציפות

אליפות ישראל ארנה בשחייה ננעלה הערב (שבת) בבריכה הלאומית במכון וינגייט, עם קריטריון נוסף לאליפות אירופה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדם מראענה | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

אליפות ישראל ארנה בשחייה ננעלה הערב (שבת) בבריכה הלאומית במכון וינגייט, עם קריטריון נוסף לאליפות אירופה שקבע אדם מראענה ב-100 גב, ועם אליפות שנייה ברציפות למכבי חיפה, שזכתה בכל שלושת התארים הקבוצתיים – האליפות לנשים, האליפות לגברים והאליפות הכללית.

מראענה בן ה-19 קבע כבר בבוקר זמן מהיר מהקריטריון עם שיא אישי מרשים של 54.54 ובערב אשרר אותו כנדרש עם 54.78, שגם הקנה לו את תואר אלוף ישראל, לפני האולימפי מיכאל לייטרובסקי (55.00 ש'). מראענה הוא השחיין ה-14 שמבטיח את מקומו במשלחת לאליפות ברומא, שתהיה אליפות הבוגרים השנייה שלו בקריירה. במשחה המקביל לנשים ניצחה אביב ברזלי עם 1:01.62 ד'.

מכבי חיפה חוגגת. מירון חרותי ואביב ברזלי עם הגביע | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

במשחה ל-50 חופשי הזהב הלך למירון חרותי ודריה גולובטי. מירון ניצח עם 22.19 שניות והקדים את זיו קלונטרוב ומרטין קרטאבי, בעוד דריה ניצחה עם 26.01 ש', לפני הדר קרפ וג'סיקה שפילקו. ב-200 מעורב אישי הוכתר כאלוף ישראל יעקב טומרקין, עם 2:02.09 ד', 8 מאיות לפני איתן בן שטרית. אצל הנשים ניצחה נגה זילברברג, שהקדימה בארבע מאיות את קרן אייזברוך.

במשחה ל-800 חופשי שוב קיבלנו דו קרב מרתק בין אורין גבלן לאווה פביאן, ולאחר שאורין ניצחה ב-400 ואווה ב-1,500, זה שוב היה תורה של אורין לגעת ראשונה עם 9:01.03 דקות, 18 מאיות לפני יריבתה. אצל הגברים ניצח יונתן אחדות עם 8:12.34, לפני כליל הלוי ומאור גורלניק. לקינוח, מכבי חיפה ניצחה בשליחים ל-4X100 מעורב אצל הנשים והגברים עם 4:19.72 דקות ו-3:44.71 דקות בהתאמה.

בסיום התחרות, מכבי חיפה הוכתרה כאמור כאלופת ישראל בניקוד הקבוצתי, כשהיא מקדימה את הפועל בת ים והפועל ירושלים. באליפות הנוער זכתה הפועל כפר סבא, לפני הפועל דולפין נתניה ומכבי כפר המכביה. בתואר השחיינים המצטיינים של התחרות זכו אנסטסיה גורבנקו ומירון חרותי, כשגורבנקו חתומה גם על התוצאה האיכותית של התחרות על ה-50 חזה יחד עם מיכאל לייטרובסקי ב-50 גב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג