קרובים לצלחת: מה אוכל רץ העילית מאט לאנו במשך היום?

מה הוא התפריט התזונתי של רץ המרתון האמריקאי מאט לאנו ומה פילוסופיית התזונה שלו?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מאט לאנו, רץ מרתון אמריקאי

נכון תמיד רציתם לדעת איך נראה תפריט של רץ מרתון מקצוען? אז קבלו הצצה קטנה כיצד נראה סדר היום התזונתי של מאט לאנו, בן ה-28 מאריזונה, רץ עילית בקבוצת הריצה המקצוענית HOKA ONE ומדורג במקום ה-17 בתוצאה הטובה בכל הזמנים בארצות הברית לריצת חצי מרתון בזמן של 1:01:47 שע'. בספטמבר האחרון קבע תוצאה של 2:12:28 שע' במרתון ברלין והגיע במקום ה-13 ובמרתון לוס אנג'לס הגיע במקום השני בזמן של 2:16:12 שע'.

מה אוכלים האלופים? מאט לאנו רץ מרתון

מדורג במקום ה-17 בתוצאה הטובה בכל הזמנים בארה"ב לריצת חצי מרתון. מאט לאנו | צילום מסך מעמוד הפייסבוק

כתבות נוספות בנושא
קרובים לצלחת: מה הטריאתלטית הטובה בעולם אוכלת?
10 המזונות שיעזרו לכם להתאושש מהר מאימונים
המזונות הבריאותיים שעוזרים לספורטאים "לקצץ" בקלוריות

כיצד נראית ארוחת בוקר טיפוסית של לאנו?
לאנו מחלק את ארוחת הבוקר שלו לשני חלקים, "ארוחת הבוקר הראשונה" לפני הריצה ו"ארוחת הבוקר השנייה", כאשר הוא מסיים את ריצת הבוקר שלו. "אני בדרך כלל אוכל רק ארוחת בוקר ראשונה לפני אימונים וריצות ארוכות ומנסה לשמור את זה פשוט כדי שאוכל לשחזר אותה ביום המרוץ". כאשר לאנו צריך לקחת איתו את האוכל, המזון המועדף עליו הוא פנקייק מקמח טף או טוסט רצוי מקמח שאור עם חמאת שקדים ובננה. "אני גם שותה כוס ענקית של תה ירוק ומיץ סלק אורגני כל בוקר".

מתכון מהטוויטר של מאט לאנו רץ מרתון

מתכון מהטוויטר של מאט לאנו

ארוחת צהריים
ארוחת הצהריים של לאנו היא בדרך כלל ה"ארוחה השנייה" כיוון שארוחה זו יוצאת אחרי ריצת הבוקר שלו. "זה כמעט תמיד שייק עם שיבולת שועל והמון תוספות והאהוב עלי הוא מתכון שייק סלק".

ומה עם ארוחת ערב?
לאנו אוכל לרוב כל מה שהוא נתקל בו על מצע של עלים ירוקים או קייל. "אני מתמקד הרבה יותר בצריכת פחמימות מוקדם יותר במהלך היום, סביב הריצה העיקרית שלי. המזונות המועדפים עלי הם: טופו אפוי, סלמון, אבוקדו, אגוזים, גבינת פרמזן, אורז מלא, חומוס, שמרים תזונתיים ובטטה. קערת הסלט שלי היא בגודל של כדור באולינג".

מתכון מהטוויטר של מאט לאנו רץ מרתון

מתכון מהטוויטר של מאט לאנו

פילוסופית התזונה של ללאנו באמירת "כן" לאוכל שהוא צריך לאכול במקום לומר "לא" לאלו שהוא לא צריך לאכול. "באופן הזה אם אני מקבל מספיק מהטוב, אין מספיק מקום לרע".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג