קיץ 2012- ישראלים מברזל באירופה

"עונת האיירונמנים" מספקת בכל שנה בציר גדל והולך של נשות ואנשי ברזל ישראלים. התחרויות האירופאיות פופולאריות במיוחד וגם ביולי 2012, לא מעט ישראלים התחרו וכמה גם השיגו את הכרטיס הנכסף להוואי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"עונת האיירונמנים" מספקת בכל שנה בציר גדל והולך של נשות ואנשי ברזל ישראלים. התחרויות האירופאיות פופולאריות במיוחד וגם ביולי 2012, לא מעט ישראלים התחרו וכמה גם השיגו את הכרטיס הנכסף להוואי

מאת:הילה מימון


קלאגנפורט, אוסטריה הוביל בראש טבלת המשתתפים
הישראלים, עם כ- 82 ישראלים, פרנקפורט ורגנסבורג, גרמניה עם כ- 20 משתתפים בכל אחת מהתחרויות וציריך, שוויץ עם כמעט עשרה משתתפים.

בזמן שגלעד רותם, הישראלי המהיר ביותר במרחק הארוך, שוקד על לימודי הרפואה נינה פקרמן ביצעה מעבר חלוצי מקבוצות הגיל למקצועניות ושוקדת על איסוף נקודות יקרות שיקנו לה כרטיס לקו הזינוק של אליפות העולם בקונה, הוואי.
הוואי אולי עוד רחוקה מעט בנקודות מהישג ידה של נינה, אבל כמה ממתחרי קבוצות הגיל ראויים לסטאטוס גיבורים.

קיץ ישראלי בקלאגנפורט- אוסטריה
37 מעלות נמדדו על מסלול הריצה, בקלאגנפורט, תחרות איש הברזל אוסטריה. נדמה שקיץ, אמיתי, איננו מותג ישראלי בלעדי. מארגני התחרות ובעלי מותג ה- IRONMAN בוודאי קפצו משמחה על הדחיקה הגסה לכיוון קצה גבול היכולת של הקיץ האוסטרי… או שלא?

תחרויות מאתגרות הן שם דבר בקהילת הברזל, ותחרויות עם תנאי קיצון בהפתעה הם הקרם דה לה קרם, אבל רק לכל אותם סיפורי גבורה שלאחר מעשה. סביר שגם לבבות המתחרים וגם לבבות המארגנים, צנחו להם מעט אל השליש התחתון של גופם עם התברר התנאים.

תום מרמרלי
בדרך לניצחון בישראמן סמסונג 2012


ראשונה לסמן את המגמה הייתה ההודעה על ביטול השימוש בחליפות השחייה. מהזווית הישראלית, המחשבה על אותם אימוני שחייה אחרונים, בים התיכון החם, עם חליפות מחממות עוד יותר בוודאי זימנה איזו צביטה קטנה בלב.

נשות הברזל הישראלית בדרך להוואי
ישראלי ראשון לסיים את התחרות בגיהינום האוסטרי, היה גל משה, עם מקום 38 בקבוצת גיל 40-44 ותוצאה של 10:22:01 שעות (183 דירוג הכללי). ראוי לציון הוא הישגה של אירנה מאזין אשר סיימה במקום ה- 16 הכללי בנשים, עשירית מכלל משתתפות קבוצות הגיל, וכמנצחת קבוצת הגיל שלה- 40-44. מאזין הייתה אחת מ- 19 נשים שירדו את מחסום 11 השעות. שמונה מקצועניות זינקו לתחרות, רק שש סיימו כשהשישית הקדימה את מאזין בדקה בלבד. רק ארבע מקצועניות רצו את המרתון מהר ממאזין, רק שתי המנצחת וסגניתה בפער ניכר. הוואי מחכה לאירנה מאזין.

הוואי גם מחכה לאיריס אולשינסקי (55-59) שגם ניצחה בקבוצת הגיל שלה עם 13:42:29 שעות וליורם לבב (50-54), שחצה את קו הסיום מעט אחרי אירנה מאזין עם 10:44:41 שעות.

אליפות אירופה באיש הברזל-  בפרנקפורט


אירנה מאזין בישראמן סמסונס 2012



בפרנקפורט מזג האוויר כבר היה הרבה יותר אירופאי, אולי על מנת להצדיק את היותו של האירוע, אליפות אירופה הרשמית למרחק איש הברזל.


נינה פקרמן בישראמן סמסונג 2012


נינה פקרמן סיימה עשירית מבין המקצועניות, בתוצאה של 9:55:38 שעות. מבין כלל הישראלים, אשר רשמו הופעה באליפות, רק תום מרמרלי, אלוף ישראמן סמסונג המכהן, הקדים את נינה.  מרמרלי סיים במקום ה-10 בקבוצת הגיל שלו (25-29) בתוצאה של 9:27:59 שעות אשר הקנתה לו מקום בתוך ה- 100 של הדירוג הכללי.

תמונת שער של תחנת ההחלפה בתחרות איש הברזל באוסטריה:(צילום: Wiech)

24.7.2012


הילה מימוןהילה מימון
סטודנטית לפסיכולוגיה ביולגיה ותזונה מאמנת טריאתלון וטריאתלטית



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג