קייטי לדקי פרשה מאליפות העולם בשחייה

האמריקאית שציפו ממנה לכבוש את הפודיום מספר פעמים גם באליפות העולם הנוכחית, לא תתייצב לגמר ה-1,500 למרות שהיתה המהירה במוקדמות. איתי גולדפדן סיים 25 ב-50 חזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קייטי לדקי שחיינית אמריקאית
קייטי לדקי שחיינית אמריקאית

באחת ההפתעות הגדולות של פתיחת אליפות העולם בשחייה בגואנגז'ו שבדרום קוריאה, קייטי לדקי האמריקאית הפסידה את התואר שלה במשחה 400 חופשי לאריארן טיטמוס האוסטרלית. היום (שלישי) פורסם באתר של NBC שלדקי החליטה לפרוש משאר המשחים שלה באליפות.

קייטי לדקי שחיינית אמריקאית

אולי תשחה בשליחות וב-800. קייטי לדקי | צילום: CHAN FAN

המשמעות היא שלדקי לא תשתתף במשחי ה-1,500 וה-200 חופשי, בהם היתה אחת המועמדות המובילות לניצחון. אגב, במשחה ה-1,500 היא כבר הספיקה לשחות במוקדמות ולקבוע את הזמן המהיר ביותר, אך לא תתייצב לגמר היום.

מנהלת הנבחרת האמריקאית לינדזי מינטנקו הסבירה שלדקי לא חשה בטוב מאז שהגיעה לדרום קוריאה ביום רביעי שעבר. מאמנה של לדקי, גרג מיהאן, רמז שעדיין יש סיכוי שלדקי תשתתף במשחה השליחות 4 פעמים 200 חופשי ובמשחה ה-800 חופשי בשבת.

השחיין הישראלי היחיד שהתחרה בבוקר היום השלישי של אליפות העולם היה איתי גולדפדן, שהשתתף במוקדמות משחה ה-50 חזה. גולדפדן סיים במקום ה-25 הכללי בזמן של 27.67 שנ'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג