צ פ ו || התמוטטה מיד לאחר ששברה את שיא העולם בחצי מרתון

פרס יפצ'ירצ'יר הקנייתית ניצחה בראס אל חיימה שבאיחוד האמירויות בזמן של 1:05.06 שעה וקיצצה שלוש שניות מהשיא של פלורנס קיפלגאט. אחרי שקמה על הרגליים אמרה: "לא מאמינה ששברתי שיא עולם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שיא העולם לנשים בריצת המרתון של פולה רדקליף הבריטית מחזיק מעמד כבר הרבה זמן, אבל לפחות שיא העולם בחצי המרחק נשבר בתדירות גבוהה יותר, והיום (שישי) זה היה תורה של פרס יפצ'ירצ'יר הקנייתית. מי שניצחה בשנה שעברה באליפות העולם בחצי מרתון, קבעה תוצאה של 1:05.06 שעה בחצי מרתון ראס אל חיימה שבאיחוד האמירויות.

יפצ'ירצ'יר בת ה-23 קיצצה שלוש שניות משיא העולם הקודם שנקבע על ידי בת ארצה פלורנס קיפלאגאט לפני שנתיים בברצלונה. מיד אחרי שחצתה את קו הסיום היא התמוטטה ולרגע זה נראה מבהיל (אחרי 2:10 דקות בוידאו שלמעלה) אבל בהמשך קמה על הרגליים, התאוששה וסיפרה: "לא ציפיתי לתוצאה כזאת ואני כל כך מאושרת. קשה לי להאמין ששברתי את שיא העולם.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג