פרשיית לחיצת היד של דן אלתרמן ועמרי גזית: "לא ראיתי בכלל שהוא פנה אליי, סיימתי את התחרות וישר הלכתי לאשתי"

"לא ראיתי בכלל שהוא פנה אליי, סיימתי את התחרות וישר הלכתי לאשתי" מוסר בתגובה דן אלתרמן בעקבות הסרטון שמופץ ברחבי הרשת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בתחרות השנה ניצח עמרי גזית לאחר שבשנה שעברה הוביל וניצח מבין הישראלים דן אלתרמן (שני כללי). לאורך השעות האחרונות מופץ סרטון בו נראה עמרי גזית ניגש לדן אלתרמן על מנת ללחוץ את ידו. מזווית הצילום נראה כביכול שאלתרמן אינו לוחץ את ידו, אך בהתחשב בכך שדן סיים באותם רגעים את התחרות לאחר 9:55:44 שע' אפשר להבין כי יתכן והוא לא שם לב להתרחשות סביבו וניגש אל עבר אשתו שהמתינה לו. "לא ראיתי בכלל שהוא פנה אליי, סיימתי את התחרות וישר הלכתי לאשתי", מוסר בתגובה דן אלתרמן, "עובדה שבטקס היום (שבת) לחצתי לו את היד וחיבקתי אותו, לא זוכר שהוא פנה אליי. זה היה איך שסיימתי את התחרות ולא ראיתי כלום בעיניים. חבל מאוד שמנסים להכפיש את השם שלי בכל דבר. שיחיו את החיים שלהם ויתנו לי לנהל את החיים הספורטיביים שלי ושכל אחד יתעסק בשלו ויהיו אנשים טובים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

  • עידו הגיב:

    לא שווה כתבה
    פשוט הלבנת פנים

    1. טריאתלט הגיב:

      כתבה מיותרת על סערה מדומיינת

  • מישהו שראה הגיב:

    יש סרטון נוסף שהופץ בו רואים את עומרי קורא לדן מספר פעמים, ולאחר מכן רואים כפי שנראה פה שהיה קשר עין ביניהם, אך דן התעלם. אוכל להבין את הסיטואציה אם דן היה הולך להתנצל במידה וראה, או במידה ובאמת לא הבחין בו (דבר שאני אישית שולל לפי העדויות), דן יכול היה ללכת גם מיוזמתו לעומרי וללחוץ את ידו. חבל שהתמונה שלו מחובק עם עומרי הייתה שעות לאחר שהסרטון המדובר כבר הופץ ברשת, אך כמובן שהתגובה איחרה לבוא.

  • רן הגיב:

    בושה ממש

תגובות סגורות

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג