פצועי צה"ל, במסע רכיבה עם פצועים אמריקאיים

פרויקט ’לוחמים פצועים’ (Wounded Warrior) הוא פרויקט אמריקאי, שנועד לתמוך ולסייע לחיילים אמריקאים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי, מרביתם בעיראק ובאפגניסטן. הארגון מספק לחיילים הפצועים אופניים מיוחדים, המתאימים לפציעתו של כל חייל וחייל, ומארגן אירועים בהם יוכלו החיילים לרכב יחדיו. מטרת הרכיבה היא סיוע בשיקום הפיזי והנפשי של הפצועים, כמו גם, העלאת נושא החיילים הפצועים על סדר היום הציבורי בארצות הברית.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


פרויקט 'לוחמים פצועים' (Wounded Warrior) הוא פרויקט אמריקאי, שנועד לתמוך ולסייע לחיילים אמריקאים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי, מרביתם בעיראק ובאפגניסטן. הארגון מספק לחיילים הפצועים אופניים מיוחדים, המתאימים לפציעתו של כל חייל וחייל, ומארגן אירועים בהם יוכלו החיילים לרכב יחדיו. מטרת הרכיבה היא סיוע בשיקום הפיזי והנפשי של הפצועים, כמו גם, העלאת נושא החיילים הפצועים על סדר היום הציבורי בארצות הברית.

מאת: דוברות ארגון ידידי צה"ל בארה"ב, חברת TOGETHER

מידי שנה, עורך ארגון ה -WWP מסע רכיבה מרכזי במדינת ניו יורק, בו רוכבים מאות חיילים פצועים מרחבי ארה"ב, ותומכי הפרויקט. המסע השנה, התחיל ביום חמישי 21/7 במרכז מנהטן,  ניו יורק, ונמשך במשך שלושה ימים, ברחבי מדינת ניו יורק, וכלל אירוע סיום חגיגי, בהשתתפות אלפי רוכבים (פצועים ותומכים) בהמפטונס, הנמצאת בצפון מדינת ניו יורק.

תחילת הרכיבה בלונג איילנד, של רוכבים אמריקאיים
תחילת הרכיבה בלונג איילנד, של רוכבים אמריקאיים (צילום: מארק סילברמן)

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), הוציא משלחת מישראל של שישה רוכבים, חיילים קרביים לשעבר, אשר נפצעו במהלך שירותם הצבאי: במלחמת לבנון השנייה, במבצע עופרת יצוקה ובאינתיפאדה, להשתתף במסע הרכיבה בניו יורק.

ששת הרוכבים הישראלים

ששת הרוכבים הישראלים (צילום: מארק סילברמן)

 מנהלת מחלקת השיווק של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF), יפעת בכור: "מסע הרכיבה המשותף מדגיש את הקשר החזק שקיים בין פצועי צבא ארה"ב, שנלחמו במלחמות הרחק מבתיהם, לבין פצועי צה"ל, אשר נלחמים במטרה להגן על הבית. המפגש האישי בין החיילים משתי המדינות יוצר חיבור מרגש שממחיש מהי פטריוטיות. פרויקט הרכיבה נועד להעלות את מודעות החברה האמריקאית לקבלת פצועי הצבא, ולחזק את המורל שלהם. שיתוף הפעולה שלנו בפרויקט מאפשר לחיילים האמריקאים להכיר יותר לעומק את צה"ל ואת חייליו, והוא מציין הזדהות ותמיכה של הלוחמים האמריקאים במדינת ישראל."

המפגש האישי בין החיילים משתי המדינות יוצר חיבור מרגש שממחיש מהי פטריוטיות



המפגש האישי בין החיילים משתי המדינות יוצר חיבור מרגש שממחיש מהי פטריוטיות (צילום: מארק סילברמן)


מידע על ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית (FIDF)




ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית הוא ארגון ללא מטרת רווח הפועל בארצות הברית מזה 30 שנה, והוקם על ידי ניצולי שואה שהיגרו לאמריקה. מטרת הארגון: דאגה לרווחת החיילים והחיילות שמשרתים בצה"ל, למשפחותיהם ולמשפחות השכול. לארגון 14 סניפים ברחבי ארצות הברית ופנמה, ומגייס מידי שנה כ-60 מיליון דולר לרווחת חיילי צה"ל.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג