פליקס שלומוביץ יטפס לעזריאלי

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג



פליקס שלומוביץ מטפס הצוקים חולה ה-A.L.S (מחלה לניוון שרירים) יטפס ביום שישי (22/6) את המגדל העגול של עזריאלי
במסגרת יום ה ALS הבינלאומי שיצוין ביום חמישי ובתקווה לגיוס תרומות לחקר המחלה.

מטפס הצוקים, פליקס שלומוביץ, החולה במחלת ניוון השרירים איי.אל.אס יערוך טיפוס על מגדלי עזריאלי בתל אביב במטרה להגביר את המודעות לחקר המחלה חשוכת המרפא ולגייס תרומות לחקר המחלה.
הטיפוס יתקיים ביום שישי, 22 ביוני בשעות הבוקר המוקדמות, במסגרת אירועי יום האיי.אל.אס הבינלאומי בישראל שעורכת עמותת ישראלס לחקר ניוון השרירים. הטיפוס יעשה על המגדל העגול המתנשא לגובה של 186 מטרים.

לאחר שהתגלתה מחלתו, ערך פליקס טיפוס על צוק הקפיטן המתנשא לגובה של 1200 מטר בפארק יוסמיטי בקליפורניה. מאז חלה החמרה במצבו הגופני והוא נזקק לעזרת כסא גלגלים בחיי היום יום, מתקשה בתנועות הידיים ונעזר במכונת הנשמה. בשל החלשות גופו, פליקס יעזר בטיפוס על מגדלי עזריאלי במתקן מיוחד שבנה בעזרת חבריו כדי לבצע את הטיפוס. הטיפוס יתבצע בשעות הבוקר המוקדמות בין השעות 4:00-9:00.



המגדל העגול – עליו יטפס פליקס

יום האיי.אל.אס הבינלאומי מצוין ביום חמישי 21 ביוני ובסוף השבוע שלאחריו במטרה להגביר את המודעות למחלה הנדירה שהרפואה אינה יודעת את הסיבות לפריצתה אצל אנשים בריאים ואין לה כיום שום תרופה.

לגיוס תרומות: WWW.ISRALS.ORG ובטלפון 04-8252233



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג