פטריק נילסון ודניאלה ריף ניצחו באיירונמן טקסס

השבדי פיגר אחרי סטריקוביץ' בסוף קטע האופניים אבל סגר פערים במרתון. אלופת העולם השוויצרית היתה קרובה להפסיד, וניצחה בפער של שתי דקות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניאלה ריף מנצחת באיירונמן טקסס

איירונמן טקסס שנחשב גם לאליפות צפון אמריקה בטריאתלון למרחק איש ברזל התקיים אתמול (שבת) בתנאים טובים. בתחרות לגברים, פטריק נילסון השבדי יצא מהמים 15 שניות אחרי המוביל ומיקם את עצמו בעמדה מצוינת.

שמרה על רצף הניצחונות. דניאלה ריף | צילום מסך

עם זאת, אחד ממתחריו של נילסון היה אנדרו סטריקוביץ' האמריקאי, אחד הרוכבים המהירים מבין אנשי הברזל הבכירים בעולם. אחרי כ-60 קילומטרים סטריקוביץ' תתפס את ההובלה ושמר עליה עד למרתון, כשאת קטע הרכיבה ל-180 קילומטרים הוא סיים בזמן של 4:03 שעות. בסוף קטע הרכיבה הוא הוביל על נילסון בקרוב ל-9 דקות.

לאיש הברזל השבדי הספיק חצי מרתון כדי לעקוף בחזרה את סטריקוביץ', ולנצח את האיירונמן הזה בתוצאה נהדרת של 7:50:55 שע' אחרי 2:42 שעות במרתון. דויד פלס הסלובני סיים שני במרחק של 11 דקות ממנו וסטריקובי' סיים בסופו של דבר שלישי.

בתחרות לנשים, דניאלה ריף שמרה על מאזן הניצחונות שלה, אבל דווקא כאן היא היתה קרובה לאבד אותו. אלופת העולם הצליחה לעקוף את ג'וסלין מקאולי האמריקאית רק 6 קילומטרים לסיום ריצת המרתון וניצחה בזמן של 8:37:48 שע' בהפרש של פחות משתי דקות מהאמריקאית.

אוהד סיני הישראלי סיים את התחרות במקום ה-22 מתוך 25 בקטגוריית המקצוענים בזמן של 9:55:06 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג