פאולה רדקליף – עושה כסף במרתון לונדון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



המדינה שהמציאה את הכדורגל הכתירה בתחילת החודש את האתלטית, פאולה רדקליף, לתואר BBC Sports Personality.
עובדת הבחרו למקום השני (עם פער של יותר מחצי מיליון קולות!) של שחקן הכדורגל האנונימי, קפטן נבחרת אנגליה ושחקן קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יוניטד, דיויד בקהאם, עושה את זכייתה גדולה אף יותר.

לאחר הזכייה בתואר המכובד התפנתה רדקליף לבשר לעולם כי תשתתף גם השנה במרתון לונדון אשר ייערך באפריל 2003 כחלק מהכנותיה לקראת אליפות העולם שתערך בקיץ הבא בעיר פריז.


מקבלת את פרס אישיות הבולטת בספורט

מעריציה של רדקליף מתבקשים למהר ולתפוס מקום טוב באתר התחרות שכן יהיה זה המרתון האחרון עבורה עד אולימפיאדת אתונה 2004 שם תאבק על מדלית הזהב.

עוד לפני הצעד הראשון תרוויח רדקליף סכום שיא להופעה חד פעמית בסך 300000£ על השתתפותה במרתון. הסכום אינו כולל כמובן הכנסות נוספות מחסויות, שיא עולם חדש וכו'.
בסה"כ מאז זכייתה הסנסציונית במרתון שיקאגו, עת קבעה שיא עולם חדש ועד מרתון לונדון הרויחה רדקליף מעל מיליון £. מי אמר שאין כסף באתלטיקה?

ע"פ רדקליף הבחירה במרתון העיר לונדון נבע משיקולים מקצועיים של השנה הבאה ושנת 2004 היא השנה האולימפית ולא שיקולים פיננסיים. הערים ניו-יורק, שיקאגו ובוסטון חזרו אף הן על הזכות לארח את בכירת הרצות בעולם.

ריצת ה-10000 מ' בפריס היא המטרה הראשית של רדקליף בשנה הבאה אף שאינה שוללת את האופציה להשתתף גם בריצת ה-5000 מ'.
אחרי המרתון יהיו לרדקליף 18 שבועות בהם תוכל להתאושש ולהתכונן שוב לפריס.
"הבחירה במרתון המתקיים באביב פותחת בפני את האפשרות לרוץ את ריצת ה-5000 מ' בפריס. אם הכל ילך טוב בהכנה לפריס בהחלט יתכן שאבקש להרשם לשני המרוצים אף שמקצה ה-10000 מ' יהיה האופציה העקרית.
ואם הכל יתנהל כשורה בפריס", מוסיפה רדקליף, " יהיה לי קל יותר להחליט להשתתף באולימפיאדה במרתון. אף שבאופן נורמלי המסלול באולימפיאדה נחשב יותר, אתונה היא הבית של המרתון".

רדקליף חושבת שתוכל לרוץ ב-13 באפריל מהר יותר מאשר בשיקאגו. בכל מקרה היא אומרת שהדבר החשוב ביותר הוא לנצח וללמוד מעט יותר על האנשים נגדם היא רצה ועל ריצת המרתון עצמה.

הישגיה של רדקליף השנה:
1) מרץ – הגנה בהצלחה על תוארה כאלופת העולם במרוץ קרוס קאנטרי בדבלין, אירלנד.
2) אפריל – מנצחת מרתון לונדון בזמן המהיר ביותר למרתון בכורה בזמן של 2:18:56 שעות – שיא אירופאי והזמן השני הטוב ביותר בכל הזמנים.
3) יולי – משחקי ה-Commonwealth במנצ'סטר – שיא אישי ב-5000 מ' 14:31 דקות.
4) אוגוסט – אלופת אירופה ב-10000 מ' במינכן.
5) אוקטובר – מנצחת מרתון שיקאגו וקובעת את התוצאה הטובה ביותר 2:17.18 שעות כאשר היא מגלחת 89 שניות מהשיא הקודם.


רדקליף קובעת את הזמן המהיר ביותר במרתון שיקאגו

קישורים קשורים
רדקליף זוכה בפרס ה-BBC

מרתון לונדון – אתר התחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג