ענפי ספורט האקסטרים גדלים ואיתם גם הפציעות

ענפי האקסטרים גדלים ברחבי העולם ובמקביל גדלים גם מספר הפציעות שעומדות על כארבעה מיליון לתקופה של עשור - אז מי הם ענפי הספורט הפחות בטוחים?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חשבתם פעם מה הוא הספורט המסוכן ביותר לפציעה? ובכן, אתם יכולים להוריד מהרשימה ענפי ספורט כמו טריאתלון, ריצה או שחייה, אבל אתם בהחלט יכולים לחשוב בכיוון אופני הרים. מחקר על פגיעות ראש וצוואר שפורסם במגזין "אקסטרים ספורט", טוען כי ישנה עלייה במקרי זעזוע מוח ופגיעות צוואר, כתוצאה מהמספר הגדול של המתחרים והמשתתפים בענפי ספורט חדשים המשלבים אקסטרים עם סיכון.

בין ענפי הספורט שזכו לתואר מסוכנים ניתן למצוא את קפיצות הבסיס באמצעות חליפות, סקי, גלישת גלים, סקייטבורדינג, אופנועים, אופנועי שלג, סנואובורדינג בשלג ואופני הרים הוותיק שבחבורה. לגבי אופני ההרים, נטען במחקר כי בקרב הרוכבים הסיכון העיקרי הוא מפגיעה בצוואר. מדובר במקום השני מבין ענפי הספורט עם רמת פציעה גבוהה, כאשר את המקום הראשון תופסת גלישת הגלים.

82117.1


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג