על נשים וחדרי כושר

פעילות גופנית – מחיר, קרבה לבית או מגוון שעורים? סקר חדש מגלה כיצד בוחרות נשים בישראל את מכון הכושר האידיאלי עבורן סקר חדש שערך מכון המחקר פאנלס עבור רשת סטודיו C, הרשת הנשית לעיצוב חיטוב והרזיה בקרב נשים בגילאי 18-55, בחן את הגורמים החשובים ביותר עבור האישה בעת בחירת מכון כושר. חברות המשקיעות בעיקר במגוון המכשירים או השירותים הנלווים יתפלאו לגלות כי את האישה הישראלית מעניין בעיקר המחיר האטרקטיבי והקרבה לבית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פעילות גופנית – מחיר, קרבה לבית או מגוון שעורים?

סקר חדש מגלה כיצד בוחרות נשים בישראל את מכון הכושר האידיאלי עבורן

סקר חדש שערך מכון המחקר פאנלס עבור רשת סטודיו C, הרשת הנשית לעיצוב חיטוב והרזיה בקרב נשים בגילאי 18-55, בחן את הגורמים החשובים ביותר עבור האישה בעת בחירת מכון כושר. חברות המשקיעות בעיקר במגוון המכשירים או השירותים הנלווים יתפלאו לגלות כי את האישה הישראלית מעניין בעיקר המחיר האטרקטיבי והקרבה לבית

מאת:מערכת שוונג


בסקר שנערך החודש בקרב 501 נשים, מדגם מייצג של האוכלוסייה, נשאלו הנשים באם היו צריכים לבחור מכון כושר חדש, מה הם הגורמים אשר ישפיעו עליהן במיוחד במהלך הבחירה.

על פי תוצאות הסקר, ניתן לראות שקיימת חשיבות למראה הבריאותי והחיצוני של האישה. ההוצאות של האישה נמדדות בשיפור המראה והפעילות הגופנית אשר הן חלק מסדר יומה וכן חלק אינטגרלי מההוצאות החודשית שלה, בכל חודש, אך הלקוחה לא מורידה את הפעילות הגופנית מסדר יומה ומנצלת את זמנה הפנוי לפעילות בקרבה לבית.

להלן ממצאי הסקר על פי סדרי העדיפויות של נשות ישראל:
25.9% מהנשים ציינו כי מחיר אטרקטיבי של מכון הכושר היא הסיבה הראשונה מבחינתן להירשם.
34.7% ציינו כי זהו הגורם השני בחשיבותו עבורן.
סה"כ מיקמו רוב הנשים ( 60% ) את נושא המחיר כמהותי ביותר כשעליהן לבחור מקום חדש להתאמן בו.


צילום:Kristan Hutchison)


לא רק המחיר עומד בראש מעיינן של נשות ישראל העסוקות, אלא גם הנוחות האישית והרצון לחסוך זמן יקר:
28.3% מהנשים טענו כי קירבת מכון הכושר לבית הוא מרכיב חיוני ביותר, ואף נמצא כי הינו הגורם השני בחשיבותו בבחירת המקום.
לאחר שוידאו את עלויות האימונים והמרחק מהבית, ל- 13.2% מהנשים חשוב מגוון השיעורים שמציע המכון.
 
9.6% מהנשים מאמינות כי מכון כושר לנשים בלבד הינו גורם מספיק חשוב להעדפתה על פני אחרים.
 
7.6% ציינו כי מקום שאינו עמוס במהלך שעות הפעילות ירוויח אותן כלקוחות על פני מכון צפוף.
רק 5.2% מהנשים טענו כי השירותים הנלווים למכון הכושר דוגמת בריכה או ספא ישפיעו על בחירתן הראשונית.
4.4% ציינו את מקצועיות המדריכים
3% את מגוון המכשירים.

מסתבר כי קהל הלקוחות הפוקד את מכון הכושר נמצא במקום הנמוך ביותר בחשיבותו בבחירתן של נשות ישראל. רק 2.2% מהנשים ציינו כי חשוב להן שהמתאמנים הנוספים במקום ידמו להן.

14.12.2011


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג