עידית רון מסיימת משחה מרתון: "לחשוב שלפני שנה כבר בעצם לא הייתי בחיים"

השחיינית עידית רון שחתה הבוקר משחה של 12 ק"מ מחוף גבעת העלייה ביפו ועד לחוף הצוק בתל אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השחיינית עידית רון, ביחד עם עוד שני חברים, גדי בנימין ואייל זלדין, ועוד הרבה חברים טובים, שחו הבוקר משחה של 12 ק"מ מחוף גבעת העלייה ביפו ועד לחוף הצוק בת"א, בזמן של 4:28 שע'.

צילום: גיא כהן

עידית, מארגנת המשחה, חוגגת שנה להיוולדה מחדש. בדיוק לפני שנה עידית הוצאה מהבריכה כאשר הלב שלה כבר נדם. לאחר פעולות החייאה בעזרת מכשיר ה"מפעם" (דפיברילטור) החזירו את עידית לחיים. לכבוד יום השנה המיוחד הזה חגגה עידית בצורה מיוחדת זאת של משחה מרתון.

עידית רון בתום המשחה | צילום: ויקי גנאח

"היה לי משחה ממש מרגש", אמרה עידית רון בסיום, "הכניסה באור ראשון למים, הזריחה הנפלאה מעל גגות יפו, ואחר כך השחייה האורבנית לכל אורך חופי תל אביב מלווה בכל כך הרבה חברים שחיינים שהצטרפו ושחו, חלקם את כל הדרך וחלקם במקטעים שונים, היה פשוט מרגש. ולחשוב שלפני שנה כבר בעצם לא הייתי בחיים, ורק המפעם והאנשים שהיו במקום הצליחו להציל אותי. אין לי מלים".

השחיינים שליוו את עידית רון במשחה | צילום: גיא כהן

את המשחה ליוותה עמותת שחיית המרתון אשר משקיף מטעמה ליווה את השחיינים בקיאק לכל אורך הדרך ודאג לתיעוד המשחה כך שיוכר לעידית, אייל וגדי כמשחה מרתון רשמי.

צילום: ויקי גנאח



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג