עופר ורד מזנק בעליה – ההתערבות

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אורי זילברמן ואנדרי פיקס



תמיד אמרו שטריאתלטים הם קצת משוגעים ושהם מוכנים לעשות הכל בשביל להוכיח את זה , אז הנה דוגמא מצוינת לכך.
ביום שישי ה-13 (13.6.03) יום לפני תחרות ספרינט טריאתלון של הגליל בכפר בלום המאורגנת ע"י הקבוצה כאימון תחרות כבר מספר שנים, ישבו כמה חברה מהטריאתלטים הצעירים בארץ והעלו במוחם הקודח רעיון דמיוני: תמורת סכום סמלי של 200 ש"ח יעלה אחד מהם עלייה מטורפת מצומת כוח עד צומת ישע ,העלייה כוללת 5 ק"מ עם שיפועים המגיעים בחלקה ל-12% הפרש הגובה עומד על בערך 450 מטר, על אופניי BMX משנות ה 90 ישירות מקיבוץ יפתח שבגליל.
חשוב לציין שלאופניים האלה יש רק הילוך אחד – גלגל שיניים אחורי 12 וקדמי 32 וכי הם שוקלות בערך אם לא יותר כמו אופניים מקצועיות.


למכירה אופניים

כמובן שעופר ורד הידוע בשיגעונות הרבים שלו הסכים לנסות ולעשות את הבלתי יאומן , יום לפני אימון תחרות בגליל מצאנו את עופר ורד רוכב בקיבוץ יפתח עם אופני BMX ישנות וחלודות ששייכות לאחיו של תומר יפה – גלעד בן ה-7. בויכוח שהחל אם ניתן לעלות את העלייה הגדולה הסמוכה לקיבוץ עם אופנים אלו, החלטנו בשביל להקשות עוד יותר את המשימה, לעשות זאת מייד אחרי התחרות. עופר ורד היה נחוש בדעתו שיצליח ומייד אחרי שחזרנו לבש את בגדי הרכיבה שלו חבש,כמובן, את קסדתו לקח בקבוק מים קטן הכניס אותו לכיס האחורי בחולצה ביחד עם הדיסק מן, שם את דיסק ההאוסים האהוב שלו ולפתע נזכר כי הפדלים באופניי ה BMX שטוחים וכי אין אפשרות לחבר אליהם נעלי רכיבה ובנוסף לכך, נעלי ריצה הוא לא יכל לנעול בגלל השלפוחיות ברגליים אחרי התחרות.
עופר החליט לקחת את כפכפיי האצבע שלו ולצאת אל הבלתי יאומן.

אחר כבוד, הועמסו האופניים לאוטו וירדנו לצומת כוח.
האמת שהנוכחים (יונתן מלכא, יוני דורון, תומר יפה ואנדרי פיקס) לא העלו בדעתם שהוא באמת יצליח לעלות עלייה שרוכבים רבים לא מצליחים לטפס עם אופנים מקצועיות ללא עצירה, עם זאת רצינו שהוא יצליח.


עידוד צמוד בעלייה

בשביל לעלות את המורל ולגרום לו להאמין שהוא יצליח נסענו מאחוריו כל הדרך עודדנו אותו ושפכנו עליו מים במהלך העלייה. נהגים שעברו נדהמו להבחין בעופר לבוש באופן מקצועי, על אופניי BMX מלווה ע"י רכב וחבורה שמעודדת אותו. עברו 10 דקות, עופר עדיין מטפס, והתחלנו להאמין שאולי הוא באמת יצליח, ואז פתאום נפלה לה השרשרת המלאה חלודה, אז כמובן עזרנו לו מהר להעלות אותה (זה לא לקח יותר מ 10 ש') והוא מיד המשיך לאחד החלקים הקשים בעלייה (בסביבות 12%) ועלה אותה כמו מכונה. תוך זמן קצר הוא עלה גם את יתר העלייה והגיע לפסגה לאחר 28 דקות של טיפוס מפרך.
200 ש"ח סידרו את היום לעופר שלא פחד להעיז והצליח.

דרך ההתערבות הסקנו דבר אחד – אין דבר העומד בפני הרצון, ושהשריר החזק ביותר בגוף הוא המוח.


עופר ורד-העיז, ניצח וגרף 200 ש"ח

הכותבים – שנים מבכירי הטריאתלטים בארץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג