עוד 6 שבועות, 39 ימים ו-1008 שעות לישראמן 2018. אבל מי סופר?

אבי פרידריך כבר סופר אחורה לקראת הישראמן ותוך כדי תקופת האימונים האינטנסיבית הוא מבין שכנראה היה נכון לאפשר לבנו בן ה-17 להתחרות אתו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אבי ואיתי פרידריך מתכוננים לישראמן
אבי ואיתי פרידריך מתכוננים לישראמן

"הטור שלפניכם נכתב לפני כמה ימים, ימים קשים עבור המשפחה. אתמול בלילה נפטר חמי, אשר היה לי כאבא וגידל אותי מגיל 15, סבא של איתי, אשר היה מאוד קשור אליו. היום יותר מאי פעם אני מבין כמה חשובה הדרך שאני עושה עם איתי לדרך להגשמת חלום משותף"


אז כן, זה כבר מעבר לפינה… 39 ימים עד לתחרות היעד – הישראמן. זה כבר מוחשי, הלחץ מורגש וההתרגשות עולה… איתי (הבן) ואני נכנסנו לישורת האחרונה, אימונים אינטנסיביים מאוד, בין 17-22 שעות שבועיות. אימוני נפח לצד אימונים עצימים מאוד. מתחילים לחשוב על הציוד הרלוונטי בינואר. נכנסנו לתקופת החורף, ירושלמים, בבוקר מדובר על 4-7 מעלות, קרררררר.

אבי ואיתי פרידריך

למדו הרבה אחד על השני. אבי ואיתי פרידריך | צילום: באדיבות אבי פרידריך

אבל אין ברירה, זהו, אוטוטו אנחנו שם… איתי מתחיל לעכל את גודל האירוע, הוא מתאמן ועובד לפי תכנית אימונים מסודרת, במקביל, מכין את עצמו לבגרויות (י"ב) וגם מוצא בין לבין זמן לעבוד (מלצרות). לשלב את הכל ביחד, לא פשוט – אבל זו בדיוק הנקודה! איש ברזל זו דרך חיים.

בימים אלו אנחנו כמשפחה חווים תקופה לא פשוטה כלל (בקרב המשפחה הקרובה), והראש מנסה כל הזמן "לברוח", כאן בדיוק נכנס עניין ההתעסקות שלנו בספורט הסיבולת, הוא נותן לנו את הכוח ואת הכלים להתמודד עם המצב הקיים.

6 שבועות, 39 ימים, 1008 שעות… וכל יום זה מתקצר… זה לא הזמן להיכנס ללחץ, ההפך! זה הזמן להיות מפוקס מטרה. לבצע את האימונים לפי תכנית, לשבת ולנתח אותם. לשמור על תזונה נכונה, לשמור על בריאות, לא להיפצע, לא לקחת סיכונים. להעביר את הזמן ביעילות, להתחיל לדמיין את יום התחרות.

ציוד של אבי פרידריך לקראת ישראמן 2018

מכינים את הציוד לישראמן, די מקורי | צילום: באדיבות אבי פרידריך

אני יושב הרבה עם עצמי וחושב על אותו היום, 26 בינואר 2018. אם לפני חצי שנה הייתה לי התלבטות כלשהי, האם זה היה נכון לאפשר לילד בן 17 לגשת לחצי ישראמן? אז היום אין לי ספק שבחרתי בתשובה הנכונה. ההכנות לקראת הנם קשים אך מדהימים. למדתי המון על עצמי, למדתי המון על הבן שלי ובכלל על הגיל הזה 17-18. התקופה הזו נתנה ועדיין נותנת (בעיקר עכשיו) הזדמנות חד פעמית לבלות אחד עם השני זמן איכות כה רב, מתמודדים ביחד עם קשיים ומדברים על כל נושא קיים.

יש עוד כמה הפתעות ועדכונים בדרך… אז אנחנו כרגע בשיא ההכנות ואימונים ומתרגשים לקראת הדבר.. לא לחוצים… אבל בעוד… 6 שבועות, 39 ימים, 1008 שעות נתראה על קו הזינוק, אילת ישראמן 2018.

להרשמה לישראמן לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג