עוד ערב של שיאים באליפות החורף בשחייה

אנדראה מורז קבעה תוצאה מדהימה במשחה ה-100 חתירה והשיא הישראלי קוצץ ביותר משתי שניות ביום אחד. קרן זיבנר שיפרה את שיאה הישראלי ב-200 פרפר. האליפות החלה עם שיאים של מרק חינאווי וטלי למקוף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יומה השני של אליפות ישראל בשחייה בבריכות קצרות ננעל היום (חמישי) בבריכה בוינגייט עם שיאים ישראלים בשני משחים, שהצטרפו לשני שיאים שנשברו ביומה הראשון של האליפות. העולה החדשה מארצות הברית, אנדראה מורז, שברה את השיא הישראלי ב-100 חתירה, שנשבר בפעם הראשונה במוקדמות בבוקר על ידי זוהר שיקלר. מורז עצרה את השעונים בזמן של 53.46 שניות בדרך לניצחון, שיקלר עצמה סיימה שניה בגמר עם 55.35 שניות. הנתון המדהים הוא שביום אחד מורז הצליחה לקצץ את השיא הישראלי ביותר משתי שניות. תוצאה כמו שלה היתה יכולה להיות שווה חצי גמר באליפות העולם בבריכות קצרות.

לקראת אליפות ישראל שחייה

שמח בבריכה. שחייני נבחרת ישראל | צילום: באדיבות איגוד השחייה

השיא הישראלי השני של הערב נקבע על ידי קרן זיבנר במשחה ה-200 פרפר לנשים. זיבנר ניצחה בזמן של 2:10.85 דקות ושיפרה את השיא הקודם במאית השניה. במשחה ה-100 חתירה לגברים, דוד גמבורג הצליח להשוות את השיא הישראלי כשניצח בזמן של 48.23 שניות והיה מהיר ב-10 מאיות מיעקב טומרקין כשאור סבתיה סיים שלישי.

שני שיאים ישראלים נוספים לבוגרים נקבעו ביום רביעי בערב. מארק חינאווי ניצח ב-400 חופשי לגברים בזמן של 3:45.74 דקות ושיפר בקרוב לשתי שניות את שיאו הישראלי של שי לבנת משנת 2008. גם במשחה המקביל לנשים נשבר שיא ותיק כשטלי למקוף ניצחה בזמן של 4:13.51 דקות ושיפרה ב-54 מאיות את שיאה של אולגה ברסנייבה מ-2005.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג