עוד ניצחון לגוון יורגנסן בסבב ה-WTS שהתקיים בלידס

בתחרות שהסתיימה כעת, הוסיפה יורגנסן עוד ניצחון לארסנל בתחרות שהתקיימה לראשונה בלידס. פלורה דאפי מגיעה שנייה וויקי הולנד מגיעה שלישית - סיקור לפרטי פרטים של מקצה הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סיקור מקצה הנשים

היום (שבת) אירחה בפעם הראשונה העיר לידס את סבב ה-WTS וזו כבר התחרות החמישית בסבב. ברשימת המשתתפות הופיעו כמעט כל השמות הגדולים מלבד אולי הלן ג'נקינס שכבר הבטיחה את מקומה בנבחרת האנגלית לריו. השנה יותר משנים קודמות תחרויות הנשים מרתקות. נכון, גוון יורגנסן הופכת תחרות טריאתלון למשחק ניחושים שבו הצופה וכנראה גם המשתתפות מחשבים כל הזמן את קיצן של המובילות לאחור, האם תשיג אותן או לא? זו השאלה, התשובה היא תשיג גם תשיג. מעבר ליורגנסון, החצי הראשון של השנה היה מרתק בכל קנה מידה בעיקר בשל הישורת האחרונה לקראת ריו וגם חווינו כמה דרמות (תשאלו את ג'ודי סטימפסון).

לסיכום מקצה הגברים – לחצו כאן

מתחילת התחרות היום, פלורה דאפי היתה אגרסיבית, ככה זה שאת מובילת הסבב ומדבקת זהב מעטרת את קסדתך. דאפי שמעולם לא ניצחה תחרות סבב יוצאת מהמים יחד עם לוסי הול וג'סיקה לירמונת' הבריטיות, עושות חילוף מהיר ויוצאות חזק לרכיבה. למרות שגוון יורגנסן, אמה מופאט וויקי הולנד יצאו מהמים מספר שניות בודדות לאחר המובילות, החילוף אטי והן יוצאות לרכיבת רדיפה אחרי המובילות בפער של כ-20 שניות, פער שהולך וגדל לחצי דקה ודי מהר ל-50 שניות.

כבר ראינו את יכולות הרכיבה של פלורה דאפי מובילה כמעט תחרות שלמה בקייפטאון עם רכיבת סולו מדהימה וגם בלידס כשהבינה שלא תקבל עזרה מהבריטיות, היא לוחצת וממשיכה להגדיל את הפער על הרודפות ל-1:20. הקהל שמח לקבל את הבריטיות בין המובילות, בוודאי קצת מופתע שהולנד, נון סטנפורד וג'ודי סטימפסון לא ביניהן. בינתיים הפלטון השלישי המונה 11 רוכבות יחד עם סטימפסון ואנדריאה יואיט משיג את שלושת הרודפות ומתאחד לקבוצת רדיפה אחרי שלושת המובילות. כמובן מתחיל טפטוף קל רק כדי להזכיר לנו שלידס זה באנגליה.

ג'סיקה לירמונת' (מקום 146 בדירוג ניקוד ITU) באופן מפתיע מחזיקה יפה עם דאפי ודווקא נראה כי לוסי הול מתקשה בעוד הפער גדל ל-1:45. לירמונת' לאחר מחצית הדרך ברכיבה מורידה את הראש, לוחצת על הדוושה ובורחת לדקה וחוזרת. היא עושה את התעלול הזה עוד פעם לפני הסיבוב האחרון ברכיבה מה שנראה כמהלך לא ברור אבל תמיד כיף לראות ספורטאי שמתחרה כאילו אין לו מה להפסיד.

דאפי ללא ספק הרצה הטובה מבין השלושה והיא יוצאת ראשונה ופותחת מיד פער של כעשרים מטר מיד בתחילת הריצה. קבוצת הרודפות מגיעה כדקה וחצי לאחר דאפי ושתי האמריקאיות יורגנסן ושרה טרו יוצאות אחרונות לריצה. יורגנסון מתחילה את הבריחה מסטימפסון והולנד ומתחילה לצמצם את הפער על הול ולירמונת', כבר אחרי סיבוב אחד מתוך ארבעה היא כ-50 שניות אחריהן ו-1:15 אחרי דאפי. דאפי ירדה לריצה עם פער של 1:47 על יורגנסון, פער שהספיק להלן ג'נקינס לנצח את יורגנסן בגולד קואסט אבל פלורה דאפי רצה פחות טוב מג'נקינס והיא בוודאי נמצאת בתקופה עמוסה. גוון עוקפת את הול ולירמונת' והפער לדאפי יורד לחצי דקה. כמו בסרט אימה שבו כל הצופים יודעים שבסופו של דבר המפלצת תשיג את מבוקשה, במקרה שלנו עוד לפני הסיבוב הרביעי.

הסיבוב הרביעי והאחרון יורגנסן ממשיכה להגדיל את הפער על דאפי ועם ריצת 33:29 דק' מנצחת את לידס, דאפי מגיעה שנייה וויקי הולנד עוקפת את סטימפסון ב-200 מטרים האחרונים לאחר ריצה משותפת ומגיעה שלישית.

את סיקור הגברים נפרסם בסיומו.

78487.1

תוצאות התחרות היום בלידס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג