סקירה: נעלי הריצה של הוקה מדגם קליפטון Edge

הדגם החדש של הנעל יתאים כנעל אימונים, אף שהוא עשוי לשמש גם כנעל תחרות למרחק מרתון ואפילו איש ברזל, המאמן ליאור זך-מאור רץ עם קליפטון Edge וחזר עם תובנות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קליפטון אדג׳ היא נעל הקונספט החדשה של הוקה. קליפטון היא סדרה ותיקה ומאוד פופולרית שהגיעה לדגם השישי שלה ובקרוב השביעי. נעל אימונים נעימה עם הרבה שיכוך על מעט משקל יחסית. סוס העבודה שלי לריצות רגועות קצרות וארוכות בשגרה, וגם באיש ברזל בהוואי השתמשתי בה. האדג׳ החדשה דומה אך שונה. היא חולקת את השם עם הקליפטון ומזכירה אותה במספר מאפיינים אבל ממש לא זהה.

צ פ ו | ליאור זך-מאור עם הסקירה על קליפטון Edge; צילום: טלי שינברג

הדבר הכי בולט ושונה הוא הארכת הסוליה באזור העקב אל מחוץ לנעל. לדברי הוקה זה אמור להוות יתרון בריצה בירידה ולשרת מצוין בעיקר רצים הנוטים לנחות על העקב. אבל לא רק. בפועל במישור זה לא מאוד מורגש.

גם העקב בחלק העליון נראה שונה ומרגיש שונה. הוא עולה גבוה ומייצר צורה של שפיץ. בתוך הנעל יש מגרעת בעקב שאמורה למנוע מהרגל לברוח החוצה. הזדמנות טובה לכתוב שהנעל יחסית ארוכה ובהחלט ייתכן שחלק מהרצים יצטרכו לרדת חצי מידה בדגם הזה.

נעל אימונים שעשויה לשמש גם כנעל תחרות | צילום: יח"צ

הדרופ הינו 5 מ״מ כמו בהרבה דגמים של הוקה. הסוליה מספקת מספיק שיכוך, אבל היא יותר קשיחה בהשוואה לדגמי בונדי וקליפטון מהסדרה הרגילה. מבחינתי איזון מעולה. הסוליה רחבה יחסית. כך שהנעל תתאים גם למי שצריך נעל יציבה ותומכת יחסית. הלשון מחוברת לדפנות הנעל והיא חובקת את הרגל באופן שמאפשר לרוץ ללא גרביים למי שיחפוץ בכך.

באופן כללי מדובר בנעל אימונים איכותית ונוחה שעשויה לשמש גם כנעל תחרות למרתון באיש ברזל וכדומה. האדג׳ החדשה נמצאת כבר למכירה בחנויות הוקה החל מחודש יולי. כרגע יוניסקס בלבן עם נגיעות כתום וורוד ובהמשך גם בצבעים נוספים.

לרכישה לחצו כאן


תוכן שיווקי בשיתוף הוקה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג