סיכום תוצאות המנצחים במרוץ לוד 2016

לא פחות מ-3,500 רצים ורצות השתתפו במרוץ לוד שהתקיים ביום שישי על מסלול כביש מהיר והשתתפות ערה מאוד של תושבי העיר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אתחיל דווקא מהסוף. טקס הסיום, על הבמה, ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו מתנצל מול קהל שאינו נוכח – תושבי העיר
שלא הגיעו והשתתפו במרוץ העירוני וסבלו מסגירת הכבישים. "שמעתי היום בגלגל"צ שכביש 40 נסגר בשל מרוץ המתקיים בעיר לוד" אמר ראש העיר. "איפה שומעים על העיר לוד ברדיו?" והוסיף שהעיר לוד מצטרפת לערים רבות בישראל שיש להן מרוץ, שיש להן תרבות. כמה דקות קודם לכן היווה דוגמה אישית והשתתף במרוץ העממי למרחק 2.5 ק"מ.

index

 

גם למנהל אגף תרבות נוער וספורט בעירייה, מאיר אליהו היו כל הסיבות להיות מרוצה לאחר שהפרויקט אותו הוביל בשבועות האחרונים הגיע לסיום ובהצלחה רבה. כמה שעות קודם לכן, בשעה 6 בבוקר, בשטח הכינוס אנשי ההפקה רעדו מקור לקראת החמסין שהובטח בתחזית מזג האוויר לסוף השבוע. בשל כך תחנות המים תוגברו, רופאת המרוץ נדרכה, הזינוקים הוקדמו, רק מזג האוויר עשה טובה ואיחר כך שבאופן יחסי התקיים המרוץ במזג אוויר נוח עד חם ועבר בהצלחה רבה וללא נפגעים.

לא פחות מ-3,500 רצים ורצות השתתפו במרוץ, 1,000 מהם מכוחות הביטחון (צה"ל ומג"ב) אשר הוסיפו את הצבע הייחודי שלהם ולקחו חלק במגוון המקצים למרחקים עממיים (2 ק"מ) 5 ו-10 ק"מ תחרותי ואליהם הצטרפו עוד כ-2,000 תלמידי גנים ובתי הספר העירוניים.

lod2

 

"מרוץ לוד הוא המקום להיות בו הבוקר", אמר אחד הרצים שפגשנו על קו הסיום, "קצת חם, אבל אחלה מסלול, יופי של ארגון ועיר שלגמרי מנסה להתקדם ומבינה מה המשמעות של תרבות ספורט. אין ספק שזה מרוץ שצריך לחזור אליו". משתתף נוסף שהוזנק במקצה ה-10 ק"מ סיפר ש"זה מה שאני אוהב במירוצים, אתה מגיע למקומות שאתה לא נוטה להגיע אליהם ביומיום, פוגש אוכלוסיות חדשות, מסלולים חדשים וערים ששמות את הריצה בחזית – הבוקר זה היה בלוד והסיסמה של עיריית לוד מסכמת את זה הכי טוב "מפגש בין תרבויות". אי אפשר שלא לציין ולהודות לעמותת אילים וכפר הסטודנטים בלוד אשר שלחו מתנדבים רבים וסייעו בהפקת המרוץ ותפעולו.

lod1

 

10 ק"מ מנצחים ~ גברים
מקום 1: מנחם חיים, מועדון ארוחת הבוקר, 36:20
מקום 2: רונן עזורי, צה"ל, 36:47
מקום 3: ירון שפירא, IBI, 36:53

10 ק"מ מנצחים ~ נשים
מקום 1: מורן שבתאי , מכבי תל אביב, 36:45
מקום 2: אורטל רייכלין , Konstanteam, 41:57
מקום 3: גלית פרומן, מזרחי טפחות, 45:40

Moran_Shabtai

 

5 ק"מ מנצחים ~ גברים
1. נופר ששון, 18:09
2. דוד צדוק, 19:16
3: אלנתן לוינשטיין, 19:36

5 ק"מ מנצחים ~ נשים
1. שמרית גוטמן עידן, 20:53
2. שירה וולר, 24:05
3. אסתר ויזן, 26:38

Lod-Mayor

ראש העיר מעניק גביעים למנצחים

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג