סיכום ישראמן צפון 2015: "זו התחרות האהובה עליי וזו התוצאה הטובה ביותר שלי אי פעם"

מזג האוויר בטריאתלון הכנרת היה המנצח הגדול של התחרות שהוזנקה בחג הפועלים והביאה להשתתפות גואה של מאות מתחרים ומתחרות שגמאו את המרחקים בשקיקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב מנצחת ישראמן צפון 2015
אנטונינה רזניקוב מנצחת ישראמן צפון 2015

מנצח ישראמן צפון חצי איש ברזל, ויטלי פרוסט, 4:30:10 ש'

מנצחת ישראמן צפון חצי אשת ברזל, אנטונינה רזניקוב, 4:44:12 ש'

אחד החששות של הטריאתלטים הנרשמים לישראמן צפון, כמו לכל טריאתלון בחודש מאי הוא מזג אוויר חם או רוחות שיקשו. אבל התנאים הטובים שחיכו למשתתפי ישראמן צפון 2015, נתנו את התשובה לשאלה מדוע גם האלוף וגם האלופה של המקצה למרחק חצי איש ברזל לא ויתרו על התחרות הזאת בכנרת, למרות שהשתתפו באליפות ישראל לאותו המרחק בחיפה לפני שבועיים.

לצפייה בתוצאות שלכם היכנסו לכאן

אנטונינה רזניקוב 2

ישראמן התחרות האהובה עליה. אנטונינה רזניקוב | צילום: ניר עמוס

"התחרות הכי טובה שלי"

בגברים היה זה ויטלי פרוסט, שלפני שבועיים סיים במקום השני בחיפה אחרי עמית פיין. אצל הנשים זו היתה אנטונינה רזניקוב, שניהלה בחיפה קרב צמוד נגד אירנה מאזין והפסידה הרבה בגלל טעות קריטית שלה בריצה. הפעם רזניקוב ניצחה (מאזין השתתפה במרחק האולימפי וניצחה) ועצרה את השעונים בתוצאה של 4:44:12 ש'. זוהי התוצאה הטובה ביותר שלה אי פעם במרחק חצי איש ברזל והיא נשמעה מאוד מעודדת אחריה כששוחנו איתה בתום התחרות: "זו היתה התחרות הכי טובה שלי, אם לא הייתי טועה בחיפה לפני שבועיים כנראה שהייתי יכולה להגיע לזמן כזה אבל מה זה משנה איפה, העיקר שעשיתי אותו. התנאים היו מצוינים, גם מזג האוויר והארגון. ישראמן זו התחרות האהובה עליי, גם באילת וגם בכנרת".

ויטלי פרוסט

לפני שבועיים סיים במקום השני בחיפה. ויטלי פרוסט | צילום: ניר עמוס

על הסמיכות בין שתי התחרויות בחיפה ובכנרת אמרה רזניקוב: "אין לי בעיה עם זה, אני מאוד אוהבת להתחרות ובעוד שבועיים אשתתף גם בטריאתלון תל אביב. כל זה כהכנה לאיירונמן אוסטריה ביוני, שם אתחרה בפעם הראשונה במרחק המלא".

מאחר ובישראמן צפון מבצעים שתי הקפות ברכיבה וארבע הקפות בריצת חצי המרתון, רזניקוב ידעה מצוין מה המצב בצמרת של תחרות הנשים, וידעה שענבר זהבי די רחוקה ממנה. אני קודם כל מתחרה נגד עצמי, עם הדפקים שלי ולפי ההוראות של המאמן שלי", מסבירה רזניקוב: "בריצה אהבתי שהיו הפעם ארבע הקפות, כי ככה יכולתי לדעת מה מצבי לפי הקצבים והמיקומים של המתחרים האחרים וראיתי גם שאני פותחת פער מענבר זהבי".

ענבר זהבי 2

שכחה את הג'לים ברכיבה. ענבר זהבי | צילום: ניר עמוס

"התנאים בתחרות היו טובים"

ענבר זהבי, שסיימה במקום השני בין הנשים בישראמן נגב אילת (במרחק המלא), סיימה שנייה בזמן של 5:06:51 ש'  ועבורה זה עדיין היה שיפור גדול לתוצאות שהיא השיגה בשנתיים האחרונות בישראמן צפון. כל זה קורה כחלק מתקופה שבה זהבי מתכוונת להתמקד בטריאתלונים למרחקים קצרים יותר, כדי לשפר יכולות בשלושת הענפים. "רק ברכיבה הורדתי 20 דקות לעומת שנה שעברה ובריצה 25", סיפרה בסוף זהבי לשוונג, "בסך הכל התנאים בתחרות היו טובים אבל אני עשיתי כמה שטויות כמו לשכוח את הג'לים כשיצאתי לרכיבה ו-200 מ' שהוספתי לעצמי בריצה, אבל בסך הכל המסלול היה טוב והתחרות התנהלה בצורה יפה. אני אמשיך לנסות ולהשתפר בשנה הקרובה עד לישראמן הבא. עד אז אני אתחרה בטריאתלונים קצרים יותר בעונה הקרובה, ואעשה בעצם את הדברים הפחות נוחים לי כמי שמעדיפה מרחקים ארוכים".

אירנה מאזין, אלופת ישראל בחצי איש ברזל מלפני שבועיים בחיפה השתתפה הפעם במרחק האולימפי, כחלק מההכנות שלה לאיירונמן טקסס בחודש הבא. כאן לא היתה לה ממש תחרות והיא ניצחה בזמן של 2:24:07 ש' כדי להשלים ניצחון שני ברציפות בשבועיים.

באולימפי לגברים המנצח היה יהונתן גבעוני, שלפני שבועיים בחיפה ניצח בקטגוריה שלו והפעם ניצח בדירוג הכללי בזמן של 2:12:20 ש'. בספרינט לנשים נראה מחזה יפה כששתי האחיות נועם ורוני פישמן חצו יחדיו את קו הסיום בזמן של 1:10:37 שעה.

לצפייה בתוצאות שלכם היכנסו לכאן

חצי איש ברזל ~ גברים

1. ויטלי פרוסט, 4:30:10 ש'

2. בר רדנסקי, 4:32:56 ש'

3. יונתן שטרום, 4:34:00 ש'

חצי אשת ברזל ~ נשים

1. אנטונינה רזניקוב, 4:44:12 ש'

2. ענבר זהבי, 5:06:51 ש'

3. מרים גנדלמן, 5:46:11 ש'

אולימפי גברים

1. יהונתן גבעוני 2:12:20 ש'

2. מאיר אבוחצרה 2:17:19 ש'

3. דני שחור 2:20:39 ש'

אולימפי נשים

1. אירנה מאזין 2:24:07 ש'

2. הדס מזר 2:32:35 ש'

3. עתליה נבו 2:40:57 ש'

ספרינט גברים

1. נועם פרנט, 1:13:57 ש'

2. בועז ריבק, 1:18:42 ש'

3. עידן ראמן, 1:20:01 ש'

ספרינט נשים

1. נעם פישמן, 1:10:37 ש'

2. רוני פישמן, 1:10:37 ש'

3. צאלה שנער, 1:24:44 ש'

לצפייה בתוצאות שלכם היכנסו לכאן

אירנה מאזין

עוד ניצחון בדרך לטקסס. אירנה מאזין בראש הפודיום | צילום: ניר עמוס


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג