סטאין ובחמנד אלופי ישראל ב-10 קמ

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

במסגרת אליפות ישראל ל-10 ק"מ במרוצי הכביש שהתקיימה היום, 6.11.07, באשדוד, זכה איילה סטאין ממכבי ת"א פעם נוספת בתואר אלוף ישראל ל-10 ק"מ, לאחר שסיים ראשון בין הגברים עם תוצאה של 30:50 דק' ובכך שמר על תוארו כאלוף ישראל.

בקרב הנשים חל מהפך וסווטלנה בחמנד הדיחה את נילי אברמסקי מהתואר, כאשר בפעם הראשונה זכתה בתואר אלופת ישראל למירוץ 10 ק"מ


שוב סטאין אלוף ישראל ב-10 ק"מ – צילום: עופר ביידה

למקום השני הגיע יוסף גיזצ'ו ממכבי ת"א עם תוצאה של 30:57 דק'. למקום השלישי הגיע זבדיה וודג' מהפועל חולון עם תוצאה של 31:07. במקום הרביעי ממו אסרט ממועדון הסוללים י-ם עם תוצאה של 31:07 דק'. במקום החמישי אסף בימרו מהפועל חולון עם תוצאה של 31:19 דק' ובמקום השישי הרווה אטלי ממועדון הסוללים י-ם עם תוצאה של 32:08 דק'.
לאורך כל המסלול רצו כל 6 המקומות הראשונים יחד. ב-2 הק"מ האחרונים איילה סטאין הוביל קדימה, ניצח את התחרות והוכתר כאלוף ישראל ב-10 ק"מ.

בקרב הנשים ניצחה סווטלנה בחמנד ממכבי ת"א עם תוצאה של 36:22 דק'. זו פעם ראשונה שסווטלנה זוכה באליפות ישראל ובכך הדיחה את נילי אברמסקי מהפועל חולון, אלופת ישראל אשתקד, שאינה במיטבה לאחרונה וסיימה במקום השני עם תוצאה של 36:48 דק'. למקום השלישי הגיעה נינה פקרמן מהפועל כפר סבא, עם תוצאה של 38:38 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג