סובב winner תל אביב

מרוץ הקריטריום, "סובב winner תל אביב", הופך למסורת. זו השנה השלישית ברציפות בה מתקיים, בתל אביב, מסע עממי בהשתתפות אלפי רוכבי אופניים ולאחריו תחרות בהשתתפות הטובים והטובות ברוכבי אופני הכביש בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ הקריטריום, "סובב winner תל אביב", הופך למסורת. זו השנה השלישית ברציפות בה מתקיים, בתל אביב, מסע עממי בהשתתפות אלפי רוכבי אופניים ולאחריו תחרות בהשתתפות הטובים והטובות ברוכבי אופני הכביש בישראל

מאת:יאיר בן עמי


התמונות – סובב winner תל אביב


בבוקר התחרות התקיים מסע האופניים בהשתתפות אלפי רוכבים. גם השנה, כבשנים קודמות, נסגרו רחובות וכבישים מרכזיים לטובת המסע. הרוכבים מהמקצה העממי היו גם המרכיב העיקרי של אלפי הצופים הגודשים את הכיכר כדי לצפות ברוכבי האופניים הישראלים. זו הפעם היחידה, בכל עונת מרוצי האופניים, בה קהל אינו רק הורים, חברים ובעלי קשר ישיר אחר לרוכבים. מכאן גם אפשר להבין את הערך המוסף לענף עצמו באופן כללי ולרוכבים עצמם בזמן התחרות.


רחובות תל אביב נסגרו לטובת מסע האופניים (צילום: זאב שוורץ)

מראה אופייני של בית קפה בכיכר המדינה לאחר המסע (צילום: זאב שוורץ)




קו הסיום של המסע העממי




מראה נדיר בישראל – הדבוקה מול צופים


"סובב winner תל אביב" הוא למעשה שתי תחרויות. קריטריום קצר ומהיר (כ- 22 ק"מ) ולאחריו מרוץ אישי נגד השעון בהשתתפות החמישייה הראשונה על קו הסיום של הקריטריום.בקריטריום ניצח ירין פודולר מקבוצת רוכבי תל אביב (TACC) אשר לא הסתפק בניצחון הזה והמשיך לניצחון במרוץ נגד השעון תוך שהוא שובר את שיא המסלול (הקפה אחת של כיכר המדינה) ושומר על התואר מהשנה שעברה.




מנצח התחרות, פודולר: "פשוט מדהים, גם במרוץ נגד השעון וגם במרוץ כביש, כל תחרות צריכה להיות ככה שיעשו מקצה עממי לפני כל תחרות".

חמש בנות בלבד התייצבו לתחרות אבל הן הציגו יכולות מרשימות כשלהוציא אחת כולן נשארו עם הדבוקה עד לסיום התחרות.


מנצחת התחרות, יובל בר זיו: "חוויה כיפית". על ההרגשה שלה לאחר הניצחון היא אמרה: "זה להרגיש טוב עם עצמך אחרי תחרות כזו".



ניב ליבנר, אלוף ישראל, שני מימין

אלוף ישראל במרוץ כביש, ניב ליבנר, שוהה בארץ לרגל הפגרה והגיע לתחרות כמובן מאליו. במהלך העונה האחרונה הוא רכב בקבוצה המקצוענית "אמורה א'ויטה" וגם כתב לאתר שוונג. במהלך התחרות הוא יצא להתקפות ולאחריה הוא אמר:"זה המרוץ המסמן את ההתקדמות של הענף, העובדה שנותנים לנו את הבמה של כיכר המדינה". ליבנר בעצמו צעיר מאוד אבל הוא מפרגן לרוכבי הנוער:"תענוג לראות את רוכבי הנוער מתקיפים ורוכבים ככה". הוא גם לא שכח לפרגן למנצח התחרות:"כל הכבוד לירין שלקח את כל הקופה והיום הייתה קופה גדולה".


אילן קולטון, רוכב העילית, בעל הבלוג בשוונג, שהשתתף במרוץ ולמרות שהוא בפגרה, אמר: "זה המרוץ היחיד בישראל שמרגיש כמו אירופה, הקהל, הארגון וכל שמסביב. תחושת גאווה להיות רוכב אופניים בישראל ביום שכזה".

דוכן המנצחים :
1. ירין פודולר, רוכבי תל אביב, 28:53 דקות (44.1 קמ"ש)
2. בן אינהורן, 500 וואט, זמן זהה
3. עידן שפירא, סיסיסי, זמן זהה

דוכן המנצחות:

1. יובל בר זיו, גליל עליון, טי.אן. טי. 28:56 דקות
2. דניאלה לוי, 500 וואט, זמן זהה
3.. מגאן בצר, גליל עליון טי.אן.טי. זמן זהה

מרוץ נגד השעון:
1. ירין פודולר, רוכבי תל אביב, 1:00.5 דקה
2. בן אינהורן, 500 וואט, 1:01 דקה
3. עידן שפירא, סיסיסי, 1:03.8 דקה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג